تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

رابط کاربری MIUI 11 با تغییرات ظاهری قابل توجه ارایه می شود

  • کد خبر : 24130
  • 23 دی 1397 - 23:34
رابط کاربری MIUI 11 با تغییرات ظاهری قابل توجه ارایه می شود

به گزارش جمهوریت ; دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم توسعه رابط کاربری MIUI 11 شیائومی آغاز شده است. گفته می شود که رابط کاربری MIUI 11 بدون تغییر زیاد در ظاهر رابط کاربری ارایه می شود اما به جای آن تمرکز بر روی یک طراحی متمرکز بر نیازهای واقعی مصرف کنندگان خواهد بود اما […]

به گزارش جمهوریت ;

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم توسعه رابط کاربری MIUI 11 شیائومی آغاز شده است. گفته می شود که رابط کاربری MIUI 11 بدون تغییر زیاد در ظاهر رابط کاربری ارایه می شود اما به جای آن تمرکز بر روی یک طراحی متمرکز بر نیازهای واقعی مصرف کنندگان خواهد بود اما به نظر می رسد که آقای LEI JUN مدیر و موسس شیائومی در مقابل پست یکی از کاربران وعده داده که رابط کاربری MIUI 11 با تغییرات ظاهری قابل توجه ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی چینی Weibo به آقای LEI JUN گفت که رابط کاربری MIUI 11 باید تغییرات خوبی در طراحی ظاهری نیز داشته باشد. او به این کاربر پاسخ می دهد که “حتما”

امروز حساب کاربری رسمی شیائومی پستی منتشر کرده که چه موضوعی در طراحی ظاهری رابط کاربری MIUI 11 به درخواست شما باید به آن اضافه شود؟ پاسخ کاربران مواردی همچون “حالت شب کلی”، “رابط کاربری سریع و نرم” و “آیکون های جدید” است. حقیقتا این ها عموما همان چیزهایی است که یک رابط کاربری را از نو می سازد و مشخص نیست که آیا شیائومی همه آن ها را مد نظر قرار می دهد یا خیر اما به هر صورت این تعامل با کاربر خیلی ارزشمند است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ظاهر رابط کاربری چقدر برای شما اهمیت دارد؟ به روزشدن آن در آپدیت جدید سیستم عامل چقدر برای شما اولویت است؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=24130

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰