تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
17

سقوط هواپیمای غیرمسافربری در شهرک مسکونی+ جزئیات ، عکس ها و اعلام اسامی ۱۰ تن از قربانیان

  • کد خبر : 24477
  • 24 دی 1397 - 15:55
سقوط هواپیمای غیرمسافربری در شهرک مسکونی+ جزئیات ، عکس ها و اعلام اسامی ۱۰ تن از قربانیان

به گزارش جمهوریت ؛یک فروند هواپیمای باری صبح امروز درساعت ۸:۳۰ در حوالی کرج سقوط کرد. این هواپیمای غیرمسافربری ۷۰۷ حامل گوشت بود که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد. مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی […]

به گزارش جمهوریت ؛یک فروند هواپیمای باری صبح امروز درساعت ۸:۳۰ در حوالی کرج سقوط کرد.

این هواپیمای غیرمسافربری ۷۰۷ حامل گوشت بود که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد.

مدیرکل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور اسامی جانباختگان سقوط هواپیما در زیبادشت کرج را اعلام کرد.

اسامی ۱۰ پیکر شناسایی شده به شرح زیر اعلام شده است:

۱- غفور قجاوند
۲- محمد باقر ندری
۳- جواد سلیمانی
۴- محمد عبدلی
۵- عزیزاله علیزاده
۶- سعید قاسمی
۷- فریدون شیخی
۸- شاکر آجرلو
۹- مریم زارعی نژاد
۱۰- علی افروغ

محمد رضا طاهری، مصطفی محمودی،جواد مرادی، حمید رضا لطفیان و داود ذوالفقاری از سرنشینانی بودند که برای لیست پرواز در هواپیما حضور داشتند که انجام آزمایشات برای تشخیص هویتشان ادامه دارد.

اصغر چرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: به محض اطلاع از سقوط این هواپیمای باری در پادگان نظامی فتح، هشت نیروی عملیاتی به محل اعزام شدند. با رسیدن نیروها به محل حادثه، عملیات جستجو برای مصدومان و فوتی‌های احتمالی آغاز شد.

وی توضیح داد: به دلیل برخورد این هواپیما با منازل مسکونی، نیروهای عملیاتی در کنار نیروهای آتش نشانی مشغول اطفاء حریق هستند. متاسفانه تا کنون بدن بی جان دو نفر از سرنشینان این هواپیما پیدا شده و احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها هم با توجه به شرایط موجود زیاد است.

ناصرچرخساز مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز در بیان جزییاتی از این حادثه گفت:‌ مبداء این هواپیما فرودگاه پیام بوده و به دلایلی که هنوز مشخص نیست در پادگان فتح سپاه سقوط کرده است.

این مسئول توضیح داد: متاسفانه این هواپیما برخوردی با خانه‌های مسکونی داشته و دچار حریق شده است و در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و عملیات جستجوی مصدومان احتمالی در حال انجام است.

به گفته چرخساز، هشت تیم امدادی هلال احمر در محل سقوط هواپیما حضور دارند و عملیات امداد و نجات و جست‌وجو در شهرک مسکونی را آغاز کردند

فرمانده انتظامی استان البرز از اعزام تیم‌های پلیس به محل سقوط هواپیما به منظور تأمین امنیت خبر داد.

متاسفانه این هواپیما برخوردی با خانه‌های مسکونی داشته و دچار حریق شده است و در حال حاضر عملیات اطفاء حریق و عملیات جستجوی مصدومان احتمالی در حال انجام است.

سردار عباسعلی محمدیان اظهارکرد:‌ پس از اعلام حادثه سقوط هواپیما پنج تیم از یگان امداد پلیس البرز به محل اعزام شده و نسبت به برقراری و تأمین امنیت در این محل اقدام کردند.

محمدیان با بیان اینکه فرمانده انتظامی شهرستان فردیس نیز به این محل اعزام شده و بر عملیات نظارت دارد، اظهار کرد: همچنین عوامل بررسی صحنه پلیس آگاهی نیز در محل مستقر شده و در صورت نیاز اقدامات مربوطه را انجام خواهد داد. با اقدامات انجام شده از سوی پلیس امنیت خوبی در این محل حاکم است و هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد . پلیس تا هر زمان که نیاز باشد در این محل حضور خواهد داشت.

این هواپیمای غیرمسافربری ۷۰۷ حامل گوشت بود که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد.

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=24477

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰