تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تاییدیه وای فای گلکسی A50 لو رفت، سیستم عامل اندروید ۹

  • کد خبر : 24646
  • 24 دی 1397 - 20:34
تاییدیه وای فای گلکسی A50 لو رفت، سیستم عامل اندروید ۹

به گزارش جمهوریت ; اگر به یاد داشته باشید پنج ماه پیش بود که اولین بار درباره نام گذاری سامسونگ خواندیم که خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد. همچنین یک ماه پیش بود که بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد. تاییدیه […]

به گزارش جمهوریت ;

اگر به یاد داشته باشید پنج ماه پیش بود که اولین بار درباره نام گذاری سامسونگ خواندیم که خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد. همچنین یک ماه پیش بود که بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد. تاییدیه وای فای گلکسی A50 لو رفته و سیستم عامل اندروید ۹ برای آن تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

احتمالا به یاد دارید که دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی A50 و گلکسی A60 با نمایشگر LCD ارایه می شوند. در اینکه سال ۲۰۱۹ پر تحول ترین در سال های اخیر سامسونگ موبایل است هیچ تردید نداشته باشید. آن ها قلق گیری های خود را کرده اند و به نظر می رسد که راهبرد آن ها مشخص شده است. بخشی از این راهبرد احتمالا دو عضو در خانواده گلکسی A 2019 است که با نمایشگر LCD ارایه می شود. طبق شایعات گلکسی A50 و گلکسی A60 با نمایشگر LCD ارایه می شوند و این اولین در خانواده گلکسی A است.

اولین موضوعی که دوست داریم به آن بپردازیم سیستم‌ عامل A50 گلکسی است. سامسونگ نشان داده که معمولاً پایین رده و میان رده های خود را با یک نسل اندروید قدیمی تر معرفی می کند. در این بنچمارک اندروید ۹ برای گلکسی A50 خیلی دلگرم‌کننده ظاهر می شود. در حقیقت اگر گلکسی A50 با اندروید ۹ معرفی شود، این اولین میان رده در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) خواهد بود که با سیستم عامل بروز فروخته شده است. البته شاید گلکسی A8s این لقب را بگیرد.

موضوع دوم نیز همان است که در مقدمه گفتیم، چیپست استفاده نشده اگزینوس ۹۶۱۰ برای اولین بار در گلکسی A50 رونمایی خواهد شد و باید دید که سامسونگ این چیپست خود را با چه قدرتی ارائه کرده است. در این بنچمارک عملکرد آن قابل توجه است.

همچنین حافظه رم ۴ گیگابایتی نیز برای گلکسی A50 قابل توجه است. به جز مدل عددی SM-A505 موضوع قابل توجه دیگری در این بنچمارک وجود ندارد.

همچنین در ترنجی خواندیم که باتری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A50 می تواند دستگاه جذابی باشد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=24646

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰