تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
13

بیوگرافی اشکان خطیبی + ماجرای ازدواجش با آناهیتا درگاهی

  • کد خبر : 2603
  • 17 مرداد 1397 - 19:01
بیوگرافی اشکان خطیبی + ماجرای ازدواجش با آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۷ در سرآسیاب استان البرز، بازیگر، مجری ، نوازنده و خواننده اهل ایران است. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داده‌ است.

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۷ در سرآسیاب استان البرز، بازیگر، مجری ، نوازنده و خواننده اهل ایران است. وی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داده‌ است.
اشکان خطیبی در سال ۱۳۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام ” اپولون “ داشته است که راک ایرانی می زدند اما از گروه جدا شدند. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می زند.او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش نامه های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می کند و مدیر ”  گروه موسیقی ترافیک ”  نیز هست.
بر خلاف تصور عموم، خطیبی بازیگری را از سینما آغاز کرد. او در سال ۷۷ فیلمی به نام ” دفتری از آسمان “ بازی کرد که پخش نشد و بعد از آن تئاتر حرفه‌ای را آغاز کرد.
به گفته خودش؛ در انتخاب نقش‌هایش در سینما سختگیر‌تر است؛ چون هنوز سینما برایش جایگاه خاصی دارد. سینما برای این هنرمند از یکسری چارچوب‌ها و استانداردهای خاص برخوردار است.

 

 

 

 

 

اشکان خطیبی و همسر اولش

 

 

ازدواج اول و طلاق

 

اشکان خطیبی در سال ۹۱ در برنامه گپ رامبد جوان در شبکه ای فیلم در پاسخ بب سوال نحوه ازدواج با همسرش گفت : با او دوست بودم که بعد تصمیم به ازدواج گرفتیم.

او در سال ۹۴ بدون بیان علتی از همسرش طلاق گرفت.

 

 

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

 

 

ماجرای ازدواج اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی

 

در بهمن ماه ۱۳۹۵، اشکان خطیبی با حضور در برنامه خندوانه اعلام کرد با آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر ازدواج کرده است. آناهیتا درگاهی در یک اثر سینمایی به کارگردانی فرزاد موتمن بازی کرده است. حرفه اصلی او نقاشی است. درگاهی تا به حال سه نمایشگاه در کاخ نیاوران برپا کرده است.

(همچنین گفتنی است که آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین و همسر محمد پروین بوده است)

 

 

اشکان خطیبی و رستوران نعنا

 

 

رستوران نعنا

 

اشکان خطیبی تقریبا مثل همه همکاران مشهور خود رستوران داری می کند.

رستوران نعنا جایی است که خودش می گوید خشت خشت آن را با عشق ساخته و تمام طراحی آنا توسط خودش بوده است، رستوران نعنا به جانش بند است.

 

 

اشکان خطیبی در خندوانه

 

اشکان خطیبی و حضور در برنامه خندوانه به عنوان داور

 

اشکان خطیبی در سری دوم خنداننده شو به عنوان داور حضور داشت که باعث بیشتر شدن معروفیت و محبوبیتش بین مردم شد.

 

 

اشکان خطیبی و حمایت از هنرمندان زیرزمینی

 

 

حمایت از هنرمندان و موسیقی زیر زمینی

 

اشکان خطیبی بار ها از موسیقی و هنرمندان زیرزمینی حمایت کرده و چندین بار در تئاتر ها و تریلر تئاتر هایش از موسیقی زیرزمینی استفاده کرده است.

 

 

 

مصاحبه با اشکان خطیبی

 

مصاحبه با اشکان خطیبی

 

شروع بازیگری بخاطر پول !

 

به بازیگری علاقه زیادی نداشتم و شروع بازیگری‌ ام دلیل خیلی دم دستی‌ ای داشت.

به پول احتیاج داشتم و در آن سال‌ ها نمی‌ توانستم از هیچ حرفه دیگری آن طور که از بازیگری پول در می‌ آوردم درآمد داشته باشم؛ در همان زمان با بازی در یک سریال سطح پایین بیشتر از یک میلیون تومان درآمد داشتم، تئاتر کم‌ درآمد و پرخرج بود و با بازی در تلویزیون می‌ توانستم خرج کارهای تئاتری‌ ام را در بیاورم این‌ طوری شد که بازیگر شدم.

 

 

اشکان خطیبی و محمد متین نصیری

 

 

با شاگردانم دوست می شوم

 

خیلی ها معتقدند کار با گروه سنی نوجوان بسیار دشوار است و تنها افرادی می توانند مدرس این گروه سنی باشند که دانش و اطلاعات لازم در زمینه ارتباط با حساس ترین قشر جامعه را داشته باشند.

اشکان خطیبی هم با این مسئله کاملا موافق است: «هر گروه سنی، روانشناسی خودش را می طلبد و اگر شما بخواهید به افراد آموزش بدهید باید با زبان آن ها صحبت کنید.

نوجوانان به دلیل این که سادگی های خاص خودشان را دارند صمیمیت را ترجیح می دهند. از این رو هر چقدر صاف و ساده تر با آن ها برخورد کنیم جواب بهتری خواهیم گرفت. من تمام تلاشم این است که در کلاس های آموزشی، دوست شاگردانم باشم نه فقط یک معلم و این رمز موفقیت من برای تدریس بازیگری است.».

 

 

عکس اشکان خطیبی

 

 

ترجمه کتاب های انگلیسی

 

خیلی سال است که این کار را می کنم. اولین راهی که توانستم در ۱۸ سالگی و بعد از ورود به دانشگاه از آن امرار معاش کنم، همین ترجمه بود. ترجمه برایم یک خاطره قدیمی است.

 

 

اشکان خطیبی

 

افتخاری اگر هست، برای مادرم

 

مادرم متحمل رنج زیادی شد تا من و برادرم را به سمت ادبیات، هنر و آموختن زبان سوق دهد. ایشان ساعت‌های متمادی ما را به کلاس‌های مختلف می‌برد و صبر می‌کرد تا زمان کلاس به اتمام برسد. برخلاف بینش کلی که در مورد من وجود دارد، در خانواده‌ای متمول به دنیا نیامده‌ام؛ به همین خاطر وقتی تلاش مادرم را می‌دیدم که چقدر دوست دارد من و برادرم چیزهای مختلف را یاد بگیریم با خودم فکر می‌کردم باید جوابگو و قدردان این زحمات باشم. یادگیری موسیقی و زبان انگلیسی در سن کم خواسته مادرم بود و اگر افتخاری وجود دارد متعلق به مادرم است.

 

 

اشکان خطیبی و رامبد جوان

 

 

پیشنهادهای زیادی برای اجرا دارم

 

دوستی من و رامبد جوان به پیش از اجرای دونفره‌مان در برنامه «گپ» برمی‌گردد. در آن برنامه هم قرار شد ما کنار هم بنشینیم و حرف بزنیم و همین چرندیاتی که وقتی با هم هستیم و می‌گوییم را این بار جلوی دوربین بگوییم. (می‌خندد) برنامه این بود و من هم تا جایی که مجبورم نکرده بودند حتی به دوربین نگاه نمی‌کردم؛ مثلا به من می‌گفتند« باباجان حداقل وقتی سلام می‌کنی به دوربین نگاه کن. » ( می‌خندد)

راستش اجرا برایم تعریف نشده است و جالب اینکه هنوز هم بیشترین پیشنهادی که در طول سال دارم برای اجراست. پیشنهادهایی با ارقام کلان اما همان طور که گفتم اجرا هیچ وقت برایم جدی نبوده و نیست.

 

 

 

 

 

عکس قدیمی اشکان خطیبی

عکس قدیمی اشکان خطیبی

 

 

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

 

 

 

اشکان خطیبی و احسان روزبهانی

اشکان خطیبی و احسان روزبهانی

 

 

اشکان خطیبی در برنامه خندوانه

اشکان خطیبی در برنامه خندوانه

 

 

عکس جدید اشکان خطیبی و همسرش

عکس جدید اشکان خطیبی و همسرش

 

 

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مهران مدیری

بیوگرافی سام درخشانی + تصاویر سام درخشانی و همسرش

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=2603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰