تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

تماشا کنید: نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت پیش از معرفی رسمی!

  • کد خبر : 26671
  • 28 دی 1397 - 17:34
تماشا کنید: نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت پیش از معرفی رسمی!

به گزارش جمهوریت ; ارسال شده توسط: محمد قاسمی ۲۸ دی ۹۷ ساعت ۱۶:۳۵ در گجت تی وی امروز، نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت (Google Pixel 3 Lite) را پیش از معرفی رسمی آماده کرده‌ایم! اگر می‌خواهید با طراحی، مشخصات و امکانات موبایل جدید گوگل آشنا شوید، همراه گجت نیوز باشید. سال […]

به گزارش جمهوریت ;

گوشی گوگل پیکسل 3 لایت

۲۸ دی ۹۷ ساعت ۱۶:۳۵

در گجت تی وی امروز، نگاه اولیه به گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت (Google Pixel 3 Lite) را پیش از معرفی رسمی آماده کرده‌ایم! اگر می‌خواهید با طراحی، مشخصات و امکانات موبایل جدید گوگل آشنا شوید، همراه گجت نیوز باشید.

سال گذشته، گوگل دو گوشی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال را با قدرت پردازشی بالا و امکانات نرم افزاری فراوان روانه بازار کرد. این تلفن های هوشمند به ترتیب با قیمت‌های پایه ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسند که این قیمت در مقایسه با بسیاری از محصولات، نسبتا بالاست. همین موضوع نیز باعث شده است تا گوگل روی دستگاهی ارزان‌تر و با مشخصات فنی پایین‌تر به نام پیکسل ۳ لایت کار کند؛ خبری که مدت‌هاست در مورد آن می‌شنویم.

در شرایطی که هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی توسط گوگل اعلام نشده است، ویدیویی جامع از بررسی گوشی گوگل پیکسل ۳ لایت را آماده کرده‌ایم تا قبل از معرفی رسمی، نگاهی نزدیک به این تلفن هوشمند و تمام قابلیت‌های آن داشته باشیم. پیکسل ۳ لایت با اسم رمز «سارگو» در حال توسعه بوده و قرار است با تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ روانه بازار شود. مهم‌ترین مشخصه این گوشی، دوربین پشتی قدرتمند آن است که می‌تواند همراه بسیار خوبی برای شما باشد؛ قابلیتی که البته بسیاری از کاربران به دنبال آن هستند.

اما آیا گوگل با پیکسل ۳ لایت می‌تواند موفق باشد؟ در پایان از شما دعوت به تماشای این ویدیو می‌کنیم:

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=26671

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰