تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

تقدیر کانون بازنشستگان ارتش از تلاش مجلس در حمایت از قانون خدمات کشوری

  • کد خبر : 27069
  • 29 دی 1397 - 14:09
تقدیر کانون بازنشستگان ارتش از تلاش مجلس در حمایت از قانون خدمات کشوری

به گزارش جمهوریت ; کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان مجلس برای اهتمام به حمایت از قانون خدمات کشوری و همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد. به گزارش ایلنا، کانون بازنشستگان جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به  دکتر علی لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی از اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی […]

به گزارش جمهوریت ;

تقدیر کانون بازنشستگان ارتش از تلاش مجلس در حمایت از قانون خدمات کشوری

کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایندگان مجلس برای اهتمام به حمایت از قانون خدمات کشوری و همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، کانون بازنشستگان جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای خطاب به  دکتر علی لاریجانی،رئیس مجلس شورای اسلامی از اهتمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از قانون خدمات کشوری و همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان، از این اقدام پسندیده وکلای محترم مردم در مجلس تقدیر و تشکر کرد.

آرم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران

متن نامه به شرح زیر است:

محضر ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان والامقام مردم ایران

سلام علیکم، با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

همان‌گونه که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مستحضرند، به واسطه اجرای ناقص قانون خدمات کشوری در یک دهه گذشته، و عدم توجه به همسان‌سازی، معیشت قشر شریف و ایثارگر پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی ایران دچار معضلات فراوانی گردیده و همواره به صورت یک مطالبه جدی در ادوار گذشته مجلس محترم به نمایندگان انتقال یافته است.

اینک صدور بیانیه قاطعانه شما نمایندگان فهیم مجلس دهم در حمایت از قانون، و اجرای کامل همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان، موجی از امید در میان این عزیزان پدید آورده و جانی تازه در کالبد اعتماد یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دمیده است.

به یقین، تدبیر شایسته و عزم هوشمندانه شما در پاسداری از حرمت و منزلت پیشکسوتان تاریخ‌ساز این مرز و بوم ((که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) قرار داشته)) علاوه بر رضایت خداوند باریتعالی، رضایت شریف‌ترین و وفادارترین اقشار این کشور و خانواده‌های ایشان را نیز به همراه خواهد داشت.

اینجانب به نمایندگی از حدود ۳۱۵ هزار پیشکسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعیت میلیونی خانواده‌های آنان در سراسر کشور به رسم ادب سربازی، در مقابلتان قامت راست کرده و به یکایک شما منتخبان ملت ادای احترام می‌نمایم.

امید آن که، دولت محترم تدبیر و امید نیز در این طریق، نغمه همراهی سروده و برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیفزاید. (ان شاء الله)

رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی

سرتیپ ۲ ستاد ب علی محبی راد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=27069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰