تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰ طراحی کلی این سه دستگاه را نشان می دهد

  • کد خبر : 27255
  • 29 دی 1397 - 20:34

به گزارش جمهوریت ; تصویری که در این مطلب آن را خواهیم دید اطلاعات جدیدی را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ به ما نمی‌دهد اما به دلیل منبع آن اطلاعاتی که از پیش داشتیم را میتواند با صحت بالایی تایید کند. در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری که از قاب های خانواده گلکسی […]

به گزارش جمهوریت ;

تصویری که در این مطلب آن را خواهیم دید اطلاعات جدیدی را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ به ما نمی‌دهد اما به دلیل منبع آن اطلاعاتی که از پیش داشتیم را میتواند با صحت بالایی تایید کند. در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری که از قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰ توسط افشاکننده مشهور ایوان بلاس ارائه شده را با هم ببینیم و درباره آن در ترنجی صحبت کنیم.

این تصویر برای من تنها یک گره را باز می کند و آن تعداد دوربین‌های مدل وسطی خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی خود گلکسی اس ۱۰ یا SM-G973 است. پیش از این در شایعات شنیده بودیم که فقط مدل پلاس در خانواده گلکسی اس ۱۰ با دوربین سه گانه عرضه خواهند شد. در این تصویر به وضوح می‌بینیم تنها عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ که دوربین دوگانه دارد ارزانترین مدل آن یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت است.

مورد دیگری که پیش از این نیز می‌دانستیم اما با این تصویر دوباره تایید می‌شود حسگر اثر انگشت روی لبهای گلکسی اس ۱۰ لایت است. می‌دانیم که اعضای دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ که حتی تعداد آنها تا ۵ عدد هم گزارش شده است از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک استفاده خواهند کرد.

تنها موضوع دیگری که از تصویر قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰  متوجه می شویم همان شایعه طراحی افقی دوربین چندگانه این دستگاه هاست.

تاکنون می‌توان گفت که این اطلاعات دقیق ترین اطلاعات منتشر شده درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ است. نظر شما درباره آن چیست؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=27255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰