تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ در ایران رونمایی شد

  • کد خبر : 27625
  • 30 دی 1397 - 14:34
نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ در ایران رونمایی شد

به گزارش جمهوریت ; نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ در دفتر این شرکت در ایران رونمایی شد. این نمایشگر ۵۵ اینچی لمسی دارای قلم و قابلیت‌های متنوعی است و برای کارهای اداری و جلسه‌ها بسیار مناسب خواهد بود. سامسونگ امروز با برگزاری مراسمی در دفتر ایران، از نمایشگر جدید خود با نام Flip رونمایی کرد. نمایشگری […]

به گزارش جمهوریت ;

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ در دفتر این شرکت در ایران رونمایی شد. این نمایشگر ۵۵ اینچی لمسی دارای قلم و قابلیت‌های متنوعی است و برای کارهای اداری و جلسه‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

سامسونگ امروز با برگزاری مراسمی در دفتر ایران، از نمایشگر جدید خود با نام Flip رونمایی کرد. نمایشگری که سامسونگ از آن رونمایی کرده یک نمایشگر تعاملی‌ است که با قلم و قابلیت‌های متنوع خود برای کارهای اداری و جلسه‌ها مناسب است. Flip به عنوان نسل جدید نمایشگرهای حرفه‌ای E-Board سامسونگ شناخته می‌شود.

فرزین شریعتی، مدیر ارشد واحد راهکارهای سازمانی سامسونگ ایران در این مراسم گفت نمایشگر Flip لمسی‌ است و علاوه بر قلم، به راحتی قابلیت چرخش دارد تا بتواند برای تعاملات سازمانی استفاده شود. این نمایشگر می‌تواند جلسات سازمان‌ها را متحول کند.

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ

طناز رحیمی، مدیر بازاریابی بخش راهکارهای سازمانی سامسونگ ایران نیز در مورد چگونگی تولید فلیپ گفت:

ما برای ساخت نمایشگر جدید یک نظرسنجی گسترده انجام دادیم و پس از آن سامسونگ ۳ سال برای دغدغه افراد در جلسات و تعاملات سازمانی تحقیق کرد تا بتواند راهکار مناسبی را به کسب‌وکارها و سازمان‌ها ارائه دهد. سامسونگ در تحقیقات خود به نتایجی رسید؛ مورد اول این‌که ۹۵ درصد افراد خواهان جلسه‌های رو در رو هستند و بهره‌وری این جلسه‌ها را بیشتر می‌دانند. دوم بیشتر افراد در جلسه‌ها با قلم و کاغذ شروع به نوشتن می‌کنند. مورد سوم دسترسی به اطلاعات هنگام برگزاری جلسه بوده و مورد چهارم در اختیار داشتن موارد بیان شده و فایل‌های اشتراک‌گذاری شده بعد از جلسه است. سامسونگ به این نتیجه رسید که اگر دستگاهی که این ۴ مورد را داشته باشد، تولید کند می‌تواند بازار خوبی را به دست بیاورد. به همین خاطر نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ تولید شد. این نمایشگر با استقبال شرکت‌های مختلف در دنیا روبه‌رو شد که شرکت تسلا یکی از آن‌ها است.

قابلیت‌های نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ

نمایشگر تعاملی ۵۵ اینچی Flip سامسونگ با رزولوشن اولترا ‌اچ دی (UHD)، اتصال سریع و راحت‌ به ابزارهای جانبی، داشتن قلم کاربردی، پایه منعطف دستگاه و بسیاری از قابلیت‌های دیگر فضای تعاملی و سازنده‌ای را در جلسه‌های اداری فراهم می‌کند. یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های فلیپ، داشتن قلم است. این نمایشگر مانند سری نوت گوشی های سامسونگ با قلم خود نسبت به سایر نمایشگرها متمایز شده است. به کمک قلم Flip، اعضای جلسه می‌توانند ایده‌ها و برنامه‌های خود را به تصویر بکشند. این امکان وجود دارد تا به طور همزمان ۴ نفر روی نمایشگر مطالبی را بنویسند و بکشند. برای پاک کردن موارد نوشته شده هم تنها کافی است انگشتان خود را روی شکل مورد نظر بکشید و دوباره شروع به نوشتن کنید.

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ را می‌توان با پایه و بدون پایه (نصب دیواری) نصب و راه‌اندازی کرد. در هر دو حالت هم می‌توان دستگاه را در حالت‌های عمودی و افقی قرار داد و محتوای مورد نظر را به شکل دلخواه به نمایش گذاشت. ابزارهای جانبی مانند لپ تاپ، کامپیوترهای اداری، موبایل، تبلت و حافظه‌های USB به Flip متصل می‌شوند و هر نوع سند و مدرکی در قالب‌ها و فرمت‌های مختلف ورد، پاورپوینت، اکسل و PDF روی صفحه نمایش چشم‌نواز UHD آن به تصویر در‌می‌آید.

نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ

برای حفاظت بیشتر از اطلاعات محرمانه شرکت‌ها و موسسه‌ها این قابلیت ایجاد شده تا با یک رمز عبور چهار رقمی از مدارک، فایل‌ها، اسناد، دست‌خط‌ها و نوشته‌های ذخیره شده روی نمایشگر محافظت کرد. پس از پایان جلسه‌های اداری می‌توان تمامی ایده‌ها و مطالب نوشته شده روی نمایشگر را با دیگر حاضران در جلسه به اشتراک گذاشت. اشتراک از طریق ایمیل، ثبت در حافظه‌های خارجی مانند یو‌اس‌بی و هارد و چاپ کاغذی مطالب، شیوه‌هایی است که در اختیار کاربران گذاشته شده است.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=27625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰