تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

نایب‌رئیس تکواندو: مسابقات کیش برای آمادگی جهانی است

  • کد خبر : 28012
  • 01 بهمن 1397 - 5:08

به گزارش جمهوریت ; نایب رئیس تکواندوی ابنوان گفت: هدف‌گذاری کادرفنی تیم ملی از دو رویداد مهم در کیش،‌ مسابقات جهانی ۲۰۱۹ است. زهرا سروی در گفت و گو با ایسنا، در مورد رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان که روز گذشته با انتخاب ۱۳ هوگوپوش به پایان رسید، توضیح داد: نزدیک به یک ماه […]

به گزارش جمهوریت ;

نایب رئیس تکواندوی ابنوان گفت: هدف‌گذاری کادرفنی تیم ملی از دو رویداد مهم در کیش،‌ مسابقات جهانی ۲۰۱۹ است.

زهرا سروی در گفت و گو با ایسنا، در مورد رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندوی بانوان که روز گذشته با انتخاب ۱۳ هوگوپوش به پایان رسید، توضیح داد: نزدیک به یک ماه است که اردوهای خود را شروع کرده‌ایم و این انتخابی‌ها فرصتی برای نفراتی بود که به دلیل مصدومیت اردوهای تیم ملی را از دست داده بودند. فرصتی را به آن‌ها دادیم تا انتخابی را با اردونشنیان بزنند و کادرفنی بهترین‌ها را انتخاب کند.

او ادامه داد: ما برای مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر تیم‌های خود را بسته‌ایم و این رقابت‌ها برای کادرفنی بسیار مهم است. قطعا مسابقات جهانی نیز مد نظر ما قراردارد و پس از این دو تورنمنت مهم برنامه‌های خود را برای مسابقات جهانی پیش می‌بریم.

نایب رئیس تکواندوی بانوان، در پاسخ به این سوال که آیا نفرات انتخاب شده برای دو تونمنت پیش رو جهت حضور در رقابت‌های جهانی نیاز به انتخابی ندارند؟ توضیح داد: به هیچ عنوان نفراتی که برای تورنمنت‌های کیش انتخاب شده‌اند فیکس تیم ملی در رقابت‌های جهانی نیستند. ما دو رویداد مهم داریم و عملکرد همه تکواندوکاران در این مسابقات مد نظر کادرفنی تیم ملی خواهد بود تا از همه پتانسیل تکواندوی کشور برای مسابقات جهانی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال، برای حضور در رقابت‌های جهانی برنامه ‌ریزی مورد نیاز صورت گرفته است؟ اظهار کرد: همانطور که گفته‌ایم هدفگذاری ما از دو تورنمنت مهم پیش رو در کیش، مسابقات جهانی ۲۰۱۹ است. کادرفنی برنامه‌ریزی‌های خود را به گونه‌ای انجام داده که اوج آمادگی ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی باشد. در این راستا اردوی مشترکی را نیز مد نظر داریم که که در صورت امکان آن را برگزار می‌کنیم.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان به موفقیت ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی امیدوار بود؟ توضیح داد: نوجوانانی در انتخابی‌ها ورود کرده و مقابل نفرات قبلی قد علم کردند، این مسئله مسلما تاثیرگذار است و باتجربه‌ترها برای حفظ جایگاه خود تلاش بیشتری خواهند کرد. ما برای همه داشته‌هایمان برنامه‌ریزی می‌کنیم و فدراسیون هم در این راستا کنار ما قرار دارد. امیدوارم نتایج قابل قبولی را در رقابت‌های جهانی برای کشورمان کسب کنیم.

انتهای پیام

خبرنگار: اصغر عبداللهی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=28012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰