تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

حسینی: دشمن به‌دنبال جدایی مردم از ولایت و انقلاب است

  • کد خبر : 28143
  • 01 بهمن 1397 - 12:09

به گزارش جمهوریت ; وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی فاصله گرفتن مسئولان از مردم را به زیان کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت است. به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی شب گذشته در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در اجتماع عظیم فاطمیون در مسجد پامنار شهرستان […]

به گزارش جمهوریت ;

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی فاصله گرفتن مسئولان از مردم را به زیان کشور دانست و گفت: دشمن به دنبال جدایی مردم از ولایت است.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی شب گذشته در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در اجتماع عظیم فاطمیون در مسجد پامنار شهرستان مهدی‌شهر با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مملکت امام زمان (عج) به بن‌بست نمی‌رسد، چنین ابراز عقیده کرد: برخی‌ها با امید به آمریکایی‌ها، کشور را به مدت شش سال معطل کردند.

وی با بیان اینکه امروز اروپایی‌ها بار دیگر خواهان امتیاز بیشتر از ایران اسلامی هستند، افزود: اگر در زمان تصویب برجام محکم‌تر در مقابل کشورهای اروپایی و امریکایی ایستاده بودیم، بی‌شک امروز جرأت نمی‌کردند که چنین حرف‌هایی را به زبان بیاورند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت احمدی نژاد با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به‌خاطر شیرمردان شجاع و انقلابی و نیروهای مقتدر نظامی، جزو سیزده کشور برتر در حوزه قدرت نظامی است افزود: امریکا و دیگر کشورهای قدرتمند جهان با اذعان به ترس از قدرت نظامی ایران، می گویند چرا ایران باید موشک بالستیک داشته باشد؟

حسینی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بیش از ۷ هزار میلیارد دلار در خاورمیانه و سوریه هزینه کرده اند، در حالی که می‌بینیم رییس‌جمهور آمریکا با نهایت ترس و ذلت، شبانه به جمع نیروهای نظامی خود در عراق می‌آید و معلوم نیست نتیجه این همه هزینه برای آنها چه بوده است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه همیشه باید در دفاع از ولایت و حق در صحنه باشیم، خاطرنشان کرد: دشمنان همیشه به دنبال جدایی مردم از ولایت و انقلاب هستند.

حسینی با بیان اینکه ما باید بصیرت داشته باشیم گفت: باید در مقابل ناصواب‌ها و کژی‌ها ایستادگی کنیم تا به انقلاب آسیبی وارد نشود.

وی ادامه داد: بی‌تردید دشمن هیچ موقع نمی‌تواند بر این انقلاب و مردم همیشه در صحنه غالب شود، مگر اینکه بین مردم و مسئولین اختلافاتی به‌وجود آید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=28143

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰