تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

احتمال کاهش ۲۵ درصدی قیمت موبایل تا اواسط بهمن ۹۷

  • کد خبر : 28212
  • 01 بهمن 1397 - 14:34

به گزارش جمهوریت ; می دانیم که قیمت موبایل این روزها با سال گذشته همین روزها تفاوت باورنکردنی دارد. از ابتدای سال نیز وعده های ارزان شدن موبایل را شاهد هستیم. این بار نیز گفته می شود که احتمال کاهش ۲۵ درصدی قیمت موبایل تا اواسط بهمن ۹۷ وجود دارد. توجه دارید که این یک کاهش […]

به گزارش جمهوریت ;

می دانیم که قیمت موبایل این روزها با سال گذشته همین روزها تفاوت باورنکردنی دارد. از ابتدای سال نیز وعده های ارزان شدن موبایل را شاهد هستیم. این بار نیز گفته می شود که احتمال کاهش ۲۵ درصدی قیمت موبایل تا اواسط بهمن ۹۷ وجود دارد. توجه دارید که این یک کاهش قابل توجه خواهد بود، البته اگر اجرایی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت گوشی های موبایل به دلیل آزاد شدن ثبت سفارش واردات تلفن همراه تا اواسط بهمن ۲۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی گفت قیمت گوشی های موبایل به دلیل آزاد شدن ثبت سفارش واردات تلفن همراه تا اواسط بهمن ۲۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

از اوایل خردادماه سال جاری با شروع دور جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران و افزیش نرخ دلار، قیمت گوشی های موبایل به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرد. در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی کاهش قیمت تلفن همراه به گوش می‌رسید، اما این کاهش‌ قیمت‌ها مقطعی و جزئی بود. در همین رابطه محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات از تزریق گوشی های توقیفی به بازار برای کاهش قیمت‌ها خبر داده بود که این اتفاق نیز تاکنون رخ نداده است، اما اکنون رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، اعلام کرد قیمت گوشی های موبایل به زودی ۲۵ درصد کاهش پیدا می‌کند.

احتمال کاهش ۲۵ درصدی قیمت گوشی های موبایل

ابراهیم درستی​­­، رئیس­ اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه عنوان کرد از هفته گذشته ثبت سفارش واردات تلفن همراه آزاد شده است، اما ارز مورد نیاز برایواردات گوشی های موبایل می‌بایست از محل ارز حاصل از صادرات تامین شود که اگر این اتفاق رخ دهد، انتظار می‌رود تکلیف بازار موبایل تا اواسط بهمن‌ماه سال جاری مشخص شده و قیمت گوشی های موبایل تا ۲۵ درصد کاهش پیدا کند.

ابراهیم درستی در پایان خاطرنشان کرد باطرح رجیستری قاچاق موبایل به صفر رسیده است. قبل از اجرای این طرح، قاچاقچیان و سودجویان به صورت سالانه حدود ۲ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌کردند که اکنون منافع آن به دولت می‌رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این اتفاق رخ خواهد داد؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=28212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰