تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

شمشیر سامورایی پیکر سعودی‌ها را بُرید/ بازگشت عربستانی‌های ناکام به خانه

  • کد خبر : 28290
  • 01 بهمن 1397 - 17:34

به گزارش جمهوریت ، به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عربستان امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی ژاپن  رفت. عربستان بازی را خیلی بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما برخلاف جریان بازی ژاپن […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عربستان امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به مصاف تیم ملی ژاپن  رفت.

عربستان بازی را خیلی بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما برخلاف جریان بازی ژاپن در دقیقه ۲۰ با ضربه سر تومیاسو دروازه سعودی ها را باز کرد. سامورایی ها رفته رفته سوار بر بازی شدند و بعد از این گل عربستان بازی دقایق ابتدایی اش را نتوانست انجام دهد. در این بازی در نهایت در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع ژاپن به پایان رسید.

سعودی‌ها در نیمه دوم آمدند تا بازی را به تساوی بکشانند ولی با وجود مالکیت توپ و چندین فرصت از گلزنی ناکام ماندند تا در نهایت سامورایی ها با یک بازی منطقی و دفاعی با نتیجه یک صفر راهی یک چهارم نهایی شوند. ژاپن در این مرحله باید مقابل ویتنام شگفتی ساز قرار بگیرد.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=28290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰