تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور تا دو سال آینده

  • کد خبر : 28522
  • 02 بهمن 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; ‌معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد. ‌به گزارش ایسنا‌، علی نبیان‌ دوشنبه شب اول بهمن در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: مسکن‌های مهر که دارای پرونده حقوقی نیستند تا سال آینده به اتمام می‌رسند. وی […]

به گزارش جمهوریت ;

‌معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: براساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث خواهد شد.

‌به گزارش ایسنا‌، علی نبیان‌ دوشنبه شب اول بهمن در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: مسکن‌های مهر که دارای پرونده حقوقی نیستند تا سال آینده به اتمام می‌رسند.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا دو سال آینده ۴۰۰ هزار واحد مسکونی احداث خواهد شد، گفت: از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد انقلاب اسلامی و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در حوزه بازآفرینی شهری احداث می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی نیز در شهرهای جدید بوده که در سطح کشور صورت می‌گیرد، افزود: همچنین در راستای انتقال پروژه صنوف آلاینده بیرجند به خارج شهر نیز واگذاری اراضی در هیأت مدیره مصوب شده است.

نبیان به احداث شهرک آی تی در بیرجند اشاره کرد و ادامه داد: در صورت تامین زیرساخت‌ها برای شهرک آی‌تی، مجوزهای لازم برای زمین مورد نیاز احداث شهرک صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسات شورای مسکن باید به صورت مستمر باشد و درخواست ما در بازنگری طرح‌های جامع شهری این است که زمینی در راستای انجام اقدامات مناسبی برای استان تهیه شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خروج پادگان ۰۴ بیرجند، خاطرنشان کرد: خروج پادگان‌ها از داخل شهر نیز یک تکلیف است که مقام معظم رهبری در مناطق مختلف کشور این مجوز را صادر کردند.

نبیان اظهار کرد: باید برای خروج پادگان، سند مالکیت هم به نام دولت جمهوری اسلامی ایران باشد و پادگان بیرجند نیز تا هفته آینده باید تعیین تکلیف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: پروژه ۷۹۸ واحدی مسکن مهر ارتش بیرجند غیر از ۴۳ واحد مسکونی به زودی به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=28522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰