تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

لیگ برتر والیبال بانوان در ایستگاه آخر

  • کد خبر : 29097
  • 03 بهمن 1397 - 5:09

به گزارش جمهوریت ; لیگ برتر والیبال بانوان به هفته پایانی خود رسیده است و تکلیف قهرمان در این هفته مشخص می‌شود. به گزارش ایسنا، هفته دهم و پایانی هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه، ۴ بهمن ماه برگزار و تیم قهرمان مشخص می‌شود. ۶ تیم حاضر در لیگ برابر هم به میدان می‌روند […]

به گزارش جمهوریت ;

لیگ برتر والیبال بانوان به هفته پایانی خود رسیده است و تکلیف قهرمان در این هفته مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته دهم و پایانی هفدهمین دوره لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه، ۴ بهمن ماه برگزار و تیم قهرمان مشخص می‌شود. ۶ تیم حاضر در لیگ برابر هم به میدان می‌روند تا جایگاه نهایی خود در جدول رده بندی را تعیین کنند. در این میان تکلیف برخی از تیم‌ها مشخص است. شهرداری سمنان قعرنشین یک امتیازی لیگ در صورت پیروزی یا شکست به جایگاه بالاتری صعود نمی‌کند، این تیم که هر ۹ بازی خود را واگذار کرده و تنها امتیازش را به دلیل شکست سه بر دو برابر امید ایران به دست آورده، در هفته پایانی میزبان توپکا بابلسر است.

 تیم توپکا بابلسر با سه برد، پنج باخت و ۹ امتیاز چهارمین تیم جدول رده بندی است، این تیم در هفته پایانی کار راحتی دارد اما برای کسب رتبه سوم با نامی نو رقابت می‌کند. شرکت نکردن امید ایران که در ابتدای لیگ با نام مبنا تجارت به میدان می‌رفت برابر توپکا در هفته هفتم و حمایت فدراسیون از این تیم برای ادامه لیگ کمکی بزرگ به توپکا محسوب شد تا بتواند راحت‌تر خود را به رتبه سوم برساند، موضوعی که مورد اعتراض نامی نو قرار گرفته و فدراسیون در حال تصمیم گیری در این زمینه است. این اعتراض به دلیل این است که احتمالا نامی نو برابر حریف خود شکست می‌خورد و توپکا نیز بر قعرنشین لیگ غلبه می‌کند. در نتیجه اعلام باخت فنی امید ایران به دلیل بازی نکردن با توپکا باعث می‌شود تا دو تیم سوم و چهارم از نظر تعداد برد و امتیاز برابر شوند و در این صورت ست شماری به نفع توپکا خواهد بود.    

امید ایران نیز با توجه به بازی سختی که در هفته پایانی برابر پیکان دارد نمی‌تواند خیلی به برد امیدوار باشد، اما حتی در صورت برد خود و شکست توپکا باز هم جایگاهش ارتقا پیدا نمی‌کند.

نامی نو اصفهان دیگر تیم لیگ که با پنج برد، چهار شکست و ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد، فردا با ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی بازی می‌کند، دیداری که به نظر می‌رسد جذابیت زیادی داشته باشد، چون ذوب آهن برای کسب جام قهرمانی در رقابتی نزدیک با پیکان قراردارد. ذوب آهن و پیکان هر دو هشت برد، یک باخت و ۲۴ امتیاز دارند و از نظر معدل بازی تفاوت کمی با یگدیگر دارند تفاوتی که در حال حاضر پیکان را صدرنشین کرده و اگر تا پایان لیگ حفظ شود جام را هم تقدیم این تیم تهرانی می‌کند.

میترا شعبانیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اختلاف کم با ذوب آهن گفت: بازی با امید ایران به دلیل امتیازاتی که باید کسب کنیم حائز اهمیت است، چون با ذوب‌آهن وضعیت‌مان شبیه به هم است و در این مرحله پوئن شماری انجام می‌شود،  باید به گونه‌ای بازی کنیم که بتوانیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم تا قهرمان شویم. 

توجه به آمار نشان می‌دهد که پیکان در مقایسه با ذوب آهن شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما باید دید که درمیدان مسابقه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

*برنامه بازی ‌های هفته پایانی، ۴ بهمن، ساعت ۱۵

پیکان تهران _امید ایران، خانه والیبال تهران

ذوب آهن اصفهان_ نامی نو اصفهان، سالن ملت اصفهان

شهرداری سمنان_ توپکا بابلسر، سالن بانوی شهر سمنان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=29097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰