تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

تردد بیش از ۲۰۰۰تاکسی فرسوده در رشت

  • کد خبر : 29282
  • 03 بهمن 1397 - 14:09

به گزارش جمهوریت ; رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت گفت: بیش از ۲ هزار تاکسی فرسوده در رشت وجود دارد. به گزارش ایسنا، شیرزاد در جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با انتقاد و گلایه از ضعف زیرسخت ها در استان گیلان گفت: تقویت […]

به گزارش جمهوریت ;

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت گفت: بیش از ۲ هزار تاکسی فرسوده در رشت وجود دارد.

به گزارش ایسنا، شیرزاد در جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با انتقاد و گلایه از ضعف زیرسخت ها در استان گیلان گفت: تقویت زیرساخت باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و خدمت به مردم فرصتی است که در اختیار مدیران قرار داده شده است.

وی با قدردانی از راه اندازی “پلیس دوچرخه سوار” در رشت از سوی پلیس راهور افزود: پلیس دوچرخه سوار اقدام بسیار خوبی بود اگرچه هنوز زیرساخت کافی برای تردد دوچرخه در رشت وجود ندارد.

شیرزاد با اشاره به اینکه زباله در گیلان موجب آلودگی محیط زیست و هوا می شود،خاطرنشان کرد: متاسفانه معضلات گیلان در سرسبزی آن پنهان شده و هنوز مدیریت صحیح زباله در گیلان صورت نمی گیرد.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با تاکید بر نقش آموزش و فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از آلودگی هوا تصریح کرد:خوشبختانه در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی به دست آوردیم و باید مسئولان تلاش های خود را ادامه دهند.

شیرزاد با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار تاکسی فرسوده در رشت وجود دارد گفت: تاکسی فرسوده موجب افزایش آلودگی هوا خواهد شد و همچنین مهاجرت بی رویه از سراسر استان‌ها به گیلان موجب افزایش جمعیت، آلودگی هوا، آلودگی محیط زیست شده و این موضوع نگران کننده است.

وی با انتقاد از عدم مدیریت یکپارچه شهری در شهرداری های کشور گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی با مدیریت شهری هماهنگ و متحد نیستند.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت با اشاره به ساماندهی مشاغل آلاینده در رشت گفت: این مبحث در کمیسیون بهداشت و خدمات شهری شورای اسلامی بررسی شده و همچنین ایجاد شهرک های خاص برای مشاغل شهری در دستور کار قرار گرفته است.

شیرزاد با اشاره به افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در رشت گفت: قراردادهای خوبی برای خرید اتوبوس منعقد شده و امیدواریم با افزایش ایستگاه های اتوبوس شاهد توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش خودروهای تک سرنشین در رشت باشیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به توسعه ورزش همگانی در دستور کار کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت قرار دارد، خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی در بسیاری از پارک های رشت فعال است و امیدواریم اقدامات بیشتری در راستای تقویت حوزه سلامت شهروندان انجام شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=29282

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰