تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

واشنگتن‌پست: اف‌بی‌آی برای خودروهایش لاستیک هم ندارد

  • کد خبر : 30247
  • 05 بهمن 1397 - 17:34

به گزارش جمهوریت ، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در سرمقاله‌ای، به بررسی برخی تبعات تعطیلی دولت فدرال آمریکا پرداخته است. این سرمقاله ابتدا به بیکاری برخی کارکنان دولت فدرال و نیاز آنها به شغلشان پرداخته و سپس در بخش دیگری آورده است: «بر اساس گفته‌های گروهی که نمایندگی آژانس‌های ویژه […]

به گزارش جمهوریت ،

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست در سرمقاله‌ای، به بررسی برخی تبعات تعطیلی دولت فدرال آمریکا پرداخته است.

این سرمقاله ابتدا به بیکاری برخی کارکنان دولت فدرال و نیاز آنها به شغلشان پرداخته و سپس در بخش دیگری آورده است: «بر اساس گفته‌های گروهی که نمایندگی آژانس‌های ویژه دفتر بازرسی فدرال (اف‌بی‌آی) را بر عهده دارد، این نهاد دچار کمبود ملزومات برای انجام تست دی‌ان‌ای است و حتی نمی‌تواند لاستیک‌های فرسوده وسایل نقلیه را جایگزین کند.»

این سرمقاله می‌افزاید: اف‌بی‌آی به سختی می‌تواند فعالیت‌هایی را که برای ایالات متحده حیاتی هستند، راهبری کند، از تلاش‌های مربوط به مقابله با قاچاق گرفته تا مقابله با عملیات‌های تروریسم سایبری.

به نوشته واشنگتن‌پست، نبود بازرسان غذایی و دارویی دولت فدرال نیز می‌تواند خطراتی در همین مقیاس ایجاد کند.

واشنگتن پست در ادامه به مشکلاتی که برای دارندگان خطوط تلفن و سایت‌های دولتی ارائه دهنده خدمات ایجاد شده اشاره کرده و نوشته است: بیش از یکصد وبسایت فدرال به مخاطبان هشدار می‌دهند که ممکن است توسط هکرها مورد سوءاستفاده قرار گرفته باشند!

این روزنامه آمریکایی در پایان سرمقاله خود نوشته است، آمریکا به کارکنانی که از خدمت مرخص شده‌اند نیاز دارد و آنها نیز به حقوق کارشان نیاز دارند.

دولت آمریکا وارد سی‌و ششمین روز خود شده است. دولت فدرال آمریکا پس از آن تعطیل شد که دولت دونالد ترامپ و کنگره نتوانستند در خصوص تخصیص ۵٫۷ میلیارد دلار به برنامه دولت برای کشیدن دیوار در مرز آمریکا با مکزیک به توافق برسند.

احداث دیوار مزبور از وعده‌های انتخاباتی ترامپ است که دموکرات‌ها با آن مخالفند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=30247

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰