تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

بازیگران فیلم برکینگ بد مشخص شدند

  • کد خبر : 30907
  • 06 بهمن 1397 - 20:34
بازیگران فیلم برکینگ بد مشخص شدند

به گزارش جمهوریت ; داستان والتر وایتر با پخش قسمت آخر سریال Breaking Bad به پایان رسید اما شاید او را در فیلم برکینگ بد یک بار دیگر ملاقات کنیم. طبق اخبار جدید منتشر شده، در فیلم برکینگ بد شاهد بازگشت چند شخصیت کلیدی از جمله والتر وایت خواهیم بود. این سریال که از آن […]

به گزارش جمهوریت ;

داستان والتر وایتر با پخش قسمت آخر سریال Breaking Bad به پایان رسید اما شاید او را در فیلم برکینگ بد یک بار دیگر ملاقات کنیم.

طبق اخبار جدید منتشر شده، در فیلم برکینگ بد شاهد بازگشت چند شخصیت کلیدی از جمله والتر وایت خواهیم بود. این سریال که از آن به عنوان یکی از بهترین سریال‌های قرن ۲۱ و حتی تاریخ نام برده می‌شود در سال ۲۰۱۳ به اتمام رسید و ماجراهای دنیای آن، با سریال بهتر است با سال تماس بگیرید (Better Call Saul) ادامه پیدا کرد.

ظاهرا سازنده سریال، وینس گیلیگان چند پروژه برای گسترش دنیای برکینگ بد دارد. در پاییز سال گذشته اخباری پیرامون ساخت فیلم برکینگ بد با محوریت شخصیت جسی پینکمن منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده، این فیلم قرار بود ادامه سریال اصلی باشد و برایان کرانستون اعلام کرد که به حضور در آن علاقه‌مند است اما به دلایل پروژه‌های دیگر، فرصت حضور در فیلم را ندارد. حالا به نظر می‌رسد که شرایط تغییر یافته است.

فیلم برکینگ بد

فیلم برکینگ بد شخصیت‌های محبوب را باز می‌گرداند

در این فیلم شاهد بازگشت چهره‌های آشنا همچون کریستن ریتر، جاناتان بنکس، جسی پلمونز، چارلز بیکر، مت جونز و رابرت فورستر خواهیم بود. طرفداران مجموعه می‌دانند که بعضی از این شخصیت‌ها در سریال کشته شدند (همانند شخصیت جین با بازی کریستن ریتر در فصل دوم). اگر آن‌ها در فیلم حضور دارند پس بدین معناست که باید شاهد وجود چند فلش بک باشیم. وجود فلش بک در آثار وینس گیلیگان چندان عجیب نیست و در سریال بهتر است با سال تماس بگیرید، داستان از نظر زمانی گاهی در میان اتفاقات سریال برکینگ بد و گاهی پس از آن رخ می‌دهد. از آنجایی که فیلم برکینگ بد یک دنباله محسوب می‌شود، حضور شخصیت‌های کلیدی سریال چندان پررنگ نخواهد بود اما به روایت داستان معنی خواهد بخشید.

هنوز تاریخ اکران و داستان فیلم برکینگ بد مشخص نشده اما به زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر خواهد شد. باید دید این فیلم تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد و آیا می‌تواند میراث سریال را زنده نگه دارد یا خیر.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=30907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰