تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

متهم: هدایتی را در سال ۹۰ در شهرداری ممنوع المعامله کردیم

  • کد خبر : 32183
  • 09 بهمن 1397 - 10:09

به گزارش جمهوریت ; یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: ما هدایتی را در سال ۹۰ در شهرداری ممنوع المعامله کردیم. به گزارش ایسنا در ابتدای چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه قاضی مسعودی مقام مفاد مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آئین دادرسی کیفری را به متهمان تفهیم […]

به گزارش جمهوریت ;

یکی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: ما هدایتی را در سال ۹۰ در شهرداری ممنوع المعامله کردیم.

به گزارش ایسنا در ابتدای چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه قاضی مسعودی مقام مفاد مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آئین دادرسی کیفری را به متهمان تفهیم و اظهار کرد: در جلسه قبل تعدادی از کارکنان بانک سرمایه دادگاه حاضر شدند که وکلای این متهمان اعتراض کردند که حضور این افراد به نشانه محکوم نشان دادن موکلینشان بود در صورتی که این برداشت نادرست است و این افراد برای روشن شدن موضوع برای افکار عمومی به دادگاه احضار شدند.

در ادامه قاضی پس از تفهیم اتهام محمدرضا توسلی خواست تا در جایگاه قرار گیرد و به عنوان آخرین دفاع مطالب خود را بیان کند

توسلی در دفاع از خود گفت: بنده چهل سال در جهاد سازندگی کار می‌کردم و تمام این شرکت‌ها حسابرسی می‌شد و من از گزارش‌های حسابرسی متوجه شدیم که چه فرآیندی انجام نشده است و در هیچکدام از شرکت‌ها تخلفی مطرح نشده است.

وی ادامه داد: من اردیبهشت ۹۱ به بانک سرمایه آمدم و اصلاً پولی و بانکی نیستم. در طول مدت کارم خود افراد با سابقه‌ای بودند در سال‌های ۹۱ و ۹۲ هیچ اتفاق خاصی در بانک نیافتاد. پس از آمدن صندوق ذخیره جدید مشکلات شروع شد.

متهم، عنوان کرد: زمانی که هیأت انتظامی بانک مرکزی برای بانک سرمایه تشکیل شد ابتدا ۱۵ نفر بودیم و مادام العمر از انجام کار بانکی منع شدیم. بعدها این مدت ۵ سال شدو بعد مجدد به ما گفتند اگر در بانک نمانید بانک دچار مشکل می‌شود.

توکلی، خاطرنشان کرد: اگر هیأت انتظامی قائل به تخلف است چرا پیگیری‌ها را ادامه نداد؟ در آن زمان ۵ شرکت شهرداری از بانک سرمایه تسهیلات دریافت کرده بودند و از پرداخت آن خودداری می‌کردند و من آنها را وصول کردم. من ۵۶ مصوبه را امضا نکردم و تا زمانی که به بازپرسی رفتم نمی‌دانستم که هدایتی در بانک است و اگر می‌دانستم هدایتی هم در بانک فعال است اجازه نمی‌دادم زیرا ما هدایتی را در سال ۹۰ در شهرداری ممنوع المعامله کردیم الان هم اگر هدایتی را ببینم نمی‌شناسم.

ادامه دارد

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=32183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰