تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
9

منتظر تاکسی های پرنده آئودی باشید! +تصاویر

  • کد خبر : 322
  • 08 تیر 1397 - 14:13
منتظر تاکسی های پرنده آئودی باشید! +تصاویر

شرکت خودروسازی آئودی آلمان از جمله شرکت های پیشرو در زمینه انتقال سفرهای زمینی به آسمان ها یا یه عبارت دیگر ورود خودروهای پرنده به صنعت خودروسازی دنیاست که به تازگی از آغاز پروژه تست تاکسی های پرنده با همکاری شرکت ایرباس- دومین شرکت هواپیماسازی جهان- خبر داده است. بنا بر اعلام شرکت آئودی این […]

شرکت خودروسازی آئودی آلمان از جمله شرکت های پیشرو در زمینه انتقال سفرهای زمینی به آسمان ها یا یه عبارت دیگر ورود خودروهای پرنده به صنعت خودروسازی دنیاست که به تازگی از آغاز پروژه تست تاکسی های پرنده با همکاری شرکت ایرباس- دومین شرکت هواپیماسازی جهان- خبر داده است.

بنا بر اعلام شرکت آئودی این خودروساز با همکاری شرکت ایرباس موفق به کسب مجوز تست تاکسی های پرنده تحت عنوان پروژه «Pop.Up Next» از سوی دولت آلمان شده و فعالیت ده ساله این دو شرکت پیرامون توسعه ،تحقیق و تست  تاکسی های پرنده با مجوز رسمی آغاز شده است.

سال گذشته بود که شرکت ایرباس از تولید تاکسی پرنده خودران با نام «Vahana» خبر داد و پس از آن با اضافه شدن شرکت آئودی به پروژه تولید تاکسی های پرنده، این پروژه تحت عنوان «Pop.Up Next» رنگ و بوی تازه ای گرفت و حال مجوز رسمی تست تاکسی های پرنده از سوی آئودی اخذ شده است. دولت آلمان تنها برای تست تاکسی های پرنده در شهر اینگولشتات به شرکت آئودی مجوز داده است.

 

شایان ذکر است جدای از شرکت های آئودی و ایرباس، دو شرکت اوبر و ناسا نیز در حال همکاری برای ساخت تاکسی های پرنده هستند و پیش بینی می شود در ۵ تا ۱۰ سال آینده نخستین تاکسی های پرنده به مسافران خدمات رسانی کنند.

 

 

منبع: خودروکار

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰