تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
9

حساب کاربری صدها کاربر اینستاگرام هک شد

  • کد خبر : 3224
  • 24 مرداد 1397 - 14:56
حساب کاربری صدها کاربر اینستاگرام هک شد

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از انگجت، این موارد هک معمولا به شیوه های مشابهی اتفاق افتاده اند و کاربر ناگهان از حساب کاربری خود بیرون انداخته شده  و زمانی که برای بازگشت مجدد به آن تلاش کرده متوجه شده که تمامی اطلاعات شخصی وی و از جمله تصویر نمایه، اطلاعات تماس و توضیحات بخش […]

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از انگجت، این موارد هک معمولا به شیوه های مشابهی اتفاق افتاده اند و کاربر ناگهان از حساب کاربری خود بیرون انداخته شده  و زمانی که برای بازگشت مجدد به آن تلاش کرده متوجه شده که تمامی اطلاعات شخصی وی و از جمله تصویر نمایه، اطلاعات تماس و توضیحات بخش معرفی و غیره تغییر کرده اند.

در بسیاری از موارد نمایه کاربری افراد هک شده به تصاویر شخصیت های کارتون های تولیدی شرکت های والت دیزنی و پیکسار تغییر کرده و آدرس های ایمیل افراد هم به آدرس هایی با دامنه های روسی .ru تغییر یافته است.

در مواردی نیز سیستم تایید هویت دومرحله ای کاربران توسط هکرها از کار افتاده است و لذا افراد نتوانسته اند وارد حساب های خود شوند.

کاربران هک شده اینستگرام با حضور در شبکه های اجتماعی دیگر به این مساله اعتراض کرده اند. هنوز هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این حملات هکری را بر عهده نگرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=3224

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰