تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

قیمت چری آریزو ۶ مشخص شد

  • کد خبر : 32829
  • 10 بهمن 1397 - 14:34
قیمت چری آریزو ۶ مشخص شد

به گزارش جمهوریت ; روز گذشته مدیران خودرو در محل هتل پارسیان استقلال تهران از جدیدترین محصول خود برای بازار ایران رونمایی کرد. این شرکت در جریان این مراسم قیمت چری آریزو ۶ را برابر با ۲۸۹ میلیون ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد. همچنین این خودرو از ۵ سال گارانتی بهره خواهد برد و در […]

به گزارش جمهوریت ;

روز گذشته مدیران خودرو در محل هتل پارسیان استقلال تهران از جدیدترین محصول خود برای بازار ایران رونمایی کرد. این شرکت در جریان این مراسم قیمت چری آریزو ۶ را برابر با ۲۸۹ میلیون ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد. همچنین این خودرو از ۵ سال گارانتی بهره خواهد برد و در کنار آن مالکان از ۲ سال سرویس دوره ای رایگان بهره مند هستند. قیمت چری آریزو ۶ مشخص شده و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

آریزو ۶

آریزو ۶

قیمت چری آریزو ۶ برابر ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است

مدیران خودرو چری آریزو ۶ را بصورت تولید داخل به بازار عرضه خواهد کرد و معتقد است آریزو ۶ از نظر امکانات ،مشخصات فنی و لوکس بودن تنه به تنه هماتایان کره ای و ژاپنی خود به رقابت  خواهد پردخت و می تواند براحتی جای خالی محصولات وارداتی را پر نماید.

آریزو ۶

آریزو ۶

قابل ذکر است پلت فرم آریزو ۶ با برادر کوچکتر خود آریزو ۵ مشترک بوده از همین رو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسبی آریزو ۶ پیش از این در ایران مورد استفاده مشتریان این شرکت قرار گرفته است. اما چری سعی کرده است که با استفاده از طراحان بنام خودرو ظاهری متین و در عین حال اسپرت و جذاب را به این سدان چینی ببخشد.

چری آریزو ۶ قرار است با پیشرانه‌ای مشابه آریزو ۵ و تیگو ۷ به بازار ایران عرضه شود. پیشرانه چهار سیلندر خطی ۱.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر، ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. آریزو ۶ از جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۹ سرعته‌ CVT استفاده می‌کند و در زمان ۹.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

آریزو ۶

آریزو ۶

حال باید منتظر ماند که بازار و مشتریان به این قیمت حدود ۲۹۰ میلیون تومان چری آریزو ۶ چه واکنشی نشان می دهد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=32829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰