تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود

  • کد خبر : 33801
  • 12 بهمن 1397 - 19:09
روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود

به گزارش جمهوریت ; سخنگوی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود، تاکید کرد: برغم خواست امریکایی‌ها در القای اینکه نمی‌توان بدون کنار آمدن با امریکا به رشد و بالندگی رسید، ملت ایران به خوبی ثابت کرد که استقلال، عظمت و سلامت […]

به گزارش جمهوریت ;

روز به روز بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده می‌شود

سخنگوی سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود، تاکید کرد: برغم خواست امریکایی‌ها در القای اینکه نمی‌توان بدون کنار آمدن با امریکا به رشد و بالندگی رسید، ملت ایران به خوبی ثابت کرد که استقلال، عظمت و سلامت را همزمان با توسعه و آبادانی می‌توان کسب کرد و خم به ابرو نیاورد.

 

به گزارش ایلنا، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع مردم بوشهر گفت: انقلاب اسلامی برکات بسیار زیادی داشته است و روز به روز به پیشرفت و دستاوردهای بیشتری دست می‌یابد.

وی به دسیسه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و اظهار داشت: به رغم تمامی دشمنی‌ها و خباثت‌ها، انقلاب اسلامی امروز مقتدرانه ایستاده و روز به روز بر این عزت و اقتدار افزوده می‌شود.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده است، تصریح کرد: به فضل الهی و به برکت خون شهدا این انقلاب به انقلاب مهدی صاحب الزمان (عج) متصل خواهد شد.

شریف با اشاره به هجمه شدید جریان رسانه‌ای سلطه و صهیونیسم علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه‌ای و تبلیغاتی خود تلاش می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد جلوه دهند و در راستا از صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی، ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی بهره می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان با استفاده از شگردهای مختلف به دنبال ناکارآمد نشان دادن و سیاه‌نمایی علیه نظام اسلامی ما هستند اما امروز ملت ایران به خوبی دریافته‌اند که صاحبان این رسانه‌ها دشمنان قسم خورده نظام هستند.

سخنگوی سپاه اضافه کرد: کسانی که می‌خواهند نظام و انقلاب ما را ناکارآمد نشان دهند همان‌هایی هستند که قبل از بهمن ۵۷، تمام امورات و شئونات کشورمان را در اختیار داشته‌اند و تمام ثروت عظیم این کشور و موهبات الهی این کشور در اختیار آمریکایی‌ها بوده است و این گوهر گران‌بها را ملت از دستشان در آورده است.

شریف یادآور شد: آمریکایی‌ها می‌خواهند القا کنند کسانی که با آنها کنار نیایند، نمی‌توانند کشور بالنده‌ای داشته باشند، اما ملت ایران به خوبی ثابت کرد که استقلال، عظمت و سلامت را همزمان با توسعه و آبادانی می‌توان کسب کرد و خم به ابرو نیاورد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=33801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰