تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

تریلر جدید داستان اسباب بازی ۴ در تاریخ ۱۴ بهمن منتشر می‌شود + عکس‌های جدید

  • کد خبر : 34005
  • 13 بهمن 1397 - 11:34

به گزارش جمهوریت ; تریلر تازه‌ای از داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4) قرار است یکشنبه‌ی آینده، (۱۴ بهمن) در خلال برگزاری مسابقات فوتبال آمریکایی سوپربول به نمایش درآید. در اینجا می‌توانید قطعه‌ای از این تریلر را مشاهده کنید. پس از داستان اسباب بازی ۳ در سال ۲۰۱۰ که احساسات تماشاگران را برانگیخته بود، […]

به گزارش جمهوریت ;

تریلر تازه‌ای از داستان اسباب بازی ۴ (Toy Story 4) قرار است یکشنبه‌ی آینده، (۱۴ بهمن) در خلال برگزاری مسابقات فوتبال آمریکایی سوپربول به نمایش درآید. در اینجا می‌توانید قطعه‌ای از این تریلر را مشاهده کنید.

پس از داستان اسباب بازی ۳ در سال ۲۰۱۰ که احساسات تماشاگران را برانگیخته بود، داستان اسباب بازی ۴ یک ماجراجویی عاطفی جدید با وودی (با صداپیشگی تام هنکس)، باز (تیم آلن) و دیگر اسباب بازی‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید را برای شما به ارمغان میاورد.

در حالی که تا به امروز  پیش‌نمایش‌هایی از این فیلم منتشر شده، اما آن‌ها عمدتا به معرفی شخصیت‌های جدیدی نظیر فورکی (تونی هیل)، یک جفت حیوان جذاب به نام داکی (کیگان و مایکل کی) و بانی (جردن پیلی) می‌پردازند. حالا دیزنی کیپ جدیدی مربوط به این انیمیشن زیبا را منتشر کرده است که قرار است یکشنبه‌ی آینده، پس از سوپربول (مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال در آمریکا) به نمایش گذاشته خواهد شد.

عکس‌هایی از تریلر جدید داستان اسباب بازی ۴


این کلیپ روز گذشته در حساب کاربری رسمی دیزنی در توییتر منتشر شد که جزئیات جدیدی از داستان اسباب بازی ۴ را نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب توجه نمایش این تریلر پس از برگزاری بازی بین دو تیم بزرگ نیو انگلند پتریوتس و لس آنجلس رمز پخش خواهد شد.

دو نسخه‌ی اول فیلم داستان اسباب بازی توسط جان لستر کارگردانی شد. سومین نسخه‌ی آن اثری از لی آنکریچ بود. اما داستان اسباب بازی ۴ توسط جاش کولی کارگردانی خواهد شد و ستارگانی که در ادامه با اسامی آن‌ها آشنا می‌شوید، قرار است در این انیمیشن جذاب به صداپیشگی بپردازند: تام هنکس، تیم آلن، جون کیوسک، کیانو ریوز، آنی پاتس، دان ریکلس، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگ، جف پیتگئون،‌ بلیک کلارک، کیگان-مایکل کی، جوردن پیل و تونی هیل. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) رسما اکران شود.

تریلر رسمی داستان اسباب بازی ۴

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=34005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰