تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

شیائومی می ۹ در تصویری لو رفت، احتمال دوربین سه گانه تقویت شد

  • کد خبر : 34357
  • 13 بهمن 1397 - 20:34
شیائومی می ۹ در تصویری لو رفت، احتمال دوربین سه گانه تقویت شد

به گزارش جمهوریت ; می دانیم که شیائومی می ۹ پرچمدار سال ۲۰۱۹ این شرکت خواهد بود. این دستگاه با طراحی شیشه ای دیده شده که هر چند چیز زیادی از آن مشخص نیست، اما ارزش بررسی دارد. شیائومی می ۹ در تصویری لو رفته و احتمال دوربین سه گانه در آن تقویت شده است. در […]

به گزارش جمهوریت ;

می دانیم که شیائومی می ۹ پرچمدار سال ۲۰۱۹ این شرکت خواهد بود. این دستگاه با طراحی شیشه ای دیده شده که هر چند چیز زیادی از آن مشخص نیست، اما ارزش بررسی دارد. شیائومی می ۹ در تصویری لو رفته و احتمال دوربین سه گانه در آن تقویت شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

می ۹

می ۹

این تصویر که می بینید احتمالا متعلق به شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) باشد. دوربین دستگاه کاملا مشخص نیست اما از کشیدگی قاب آن و البته دایره ای که روی یکی از دوربین ها قرار دارد و آن را جدا از دیگر مجموعه جدا می کند به ما این حدس را می دهد که شاید شایعه دوربین سه گانه شیائومی می ۹ صحت داشته باشد.

پیش از این در طرح مفهومی شیائومی می ۹ شاهد دوربین سه گانه نیز بودیم. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز این روزها با استفاده هوآوی و وان پلاس در پرچمدارهای اصلی خود تبدیل به یک مورد قابل انتظار شده است. هر چند شیائومی خود در شائومی می ۸ پرو از این فناوری استفاده کرده است اما نسخه اصلی و عمومی پرچمدار نیست. حالا انتظار می رود که شیائومی می ۹ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید: حسگر یکپارچه با نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو را ببینید
بیشتر بخوانید: حسگر یکپارچه با نمایشگر وان پلاس ۶T را ببینید

از دیگر مشخصات احتمالی برای شیائومی می ۹ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ۱- چیپست اسنپدراگون ۸۱۵۰
  2. ۲- حافظه رم در انتخاب های ۶، ۸ و ۱۰ گیگابایت
  3. ۳- باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر با فناوری شارژ سریع ۵ کوالکام
  4. ۴- نمایشگر ۶.۴ اینچی FHD+ از نوع AMOLED
  5. ۵- دوربین سه گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586
  6. ۶- حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر
  7. ۷- شارژ وایرلس
  8. ۸- شبکه ۵G

هر چند این مشخصات سخت افزاری ذکر شده برای شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) نیز لزوما قطعا صحیح نیست اما مواردی است که غیرممکن هم نیست.

اگر به یاد داشته باشید دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می ۹ (Xiaomi Mi 9) اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۱۵۰ (اسنپدراگون ۸۵۵) خواهد بود اما دیگر شرکت هموطن شیائومی این فرصت را از آن ها گرفت و لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می ۹ می تواند پرچمدار بهتری برای شیائومی باشد؟ عموما میان رده و پایین رده های پرطرفداری در محصولات شیائومی می بینیم اما پرچمدارهای این شرکت خیلی خوش فروش نیست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=34357

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰