تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

فراکسیون کارگری مجلس، حداقل مزد را ۴ میلیون تومان پیشنهاد داد

  • کد خبر : 35048
  • 15 بهمن 1397 - 10:09
فراکسیون کارگری مجلس، حداقل مزد را  ۴ میلیون تومان پیشنهاد داد

به گزارش جمهوریت ; عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: این فراکسیون حداقل دستمزد برای کارگران را چهار میلیون تومان پیشنهاد داده است. به گزارش ایلنا، زهرا ساعی (عضو فراکسیون کارگری مجلس) در تشریح جزئیات نشست روز گذشته گفت: در این نشست این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود تورم، افزایش نرخ‌ها […]

به گزارش جمهوریت ;

فراکسیون کارگری مجلس، حداقل مزد را ۴ میلیون تومان پیشنهاد داد

عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: این فراکسیون حداقل دستمزد برای کارگران را چهار میلیون تومان پیشنهاد داده است.

به گزارش ایلنا، زهرا ساعی (عضو فراکسیون کارگری مجلس) در تشریح جزئیات نشست روز گذشته گفت: در این نشست این موضوع مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به وجود تورم، افزایش نرخ‌ها و نوساناتی که در شرایط کنونی در بازار وجود دارد باید مبلغ چهار میلیون تومان به عنوان حداقل حقوق برای کارگران تعیین شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این رقم در پی محاسباتی که از طریق فرمول‌های موجود در حوزه اقتصادی برای پرداختی به کارگران در سال ۹۸ پیشنهاد شده است و امیدواریم که با کمک دولت بتوانیم با افزایش حقوق این قشر شاهد ارتقای توان خرید قشر کم درآمد جامعه باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون قشر زحمتکش کارگر با مشکلات متعدد اقتصادی مواجه هستند و دستمزدهای آنها به دلیل بالا بودن مخارج زندگی پاسخگوی نیازهایشان نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: در این نشست خط فقر از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای زندگی در شهر تهران سه میلیون و دویست هزار تومان اعلام شد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: نماینده کارگران و مسئولانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰