تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

کارگران با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

  • کد خبر : 35323
  • 15 بهمن 1397 - 22:09
کارگران با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

به گزارش جمهوریت ; نصراله دریابیگی گفت:کارگران و بازنشستگان با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند. به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی در دیدار اعضای هیات اجرائی خانه کارگر،تشکلات کارگری،کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر با نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر،گفت:ایام دهه فجر،روزهای […]

به گزارش جمهوریت ;

کارگران با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

نصراله دریابیگی گفت:کارگران و بازنشستگان با تمامی مشکلات معیشتی پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،نصراله دریابیگی در دیدار اعضای هیات اجرائی خانه کارگر،تشکلات کارگری،کارفرمائی و مسئولین ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر با نماینده ولی فقیه در شهرستان قائم شهر،گفت:ایام دهه فجر،روزهای جشن و شادی است و بنا نداریم علی رغم تمامی سختی هایی که امروز کارگران و بازنشستگان با آن درگیر هستند،خاطرشان را بیش از این مکدر کنیم.

دبیر اجرائی خانه کارگر استان مازندران ادامه داد: کارگران از ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده اند و با تمامی مشکلات معیشتی موجود و کم شدن شادی ها و افزایش مشکلاتشان،هیچگاه پشت این نظام مقدس را خالی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: امروز خدمت نماینده ولی فقیه رسیدیم تا بگوییم این انقلاب رو به عقب نخواهد رفت و کارگران و بازنشستگان علی رغم تمامی مشکلات پایبند آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند و دشمنان بدانند که یک موی گندیده این انقلاب را به هیچ بیگانه ای نخواهیم داد.

دریابیگی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت:امروز تنها کارگران و بازنشستگان اجرا کننده اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد بازنشستگان تامین اجتماعی در مازندران حداقل بگیر هستند و با حداقل ها زندگی خود را سپری می کنند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کارگران دارای قرارداد کار سفید امضا هستند،خاطرنشان کرد:ارز شناور مزد شناور می خواهد و کارگران بدنبال دستمزد شناور هستند و سبد حمایتی کالا مرحمی بر درد کارگران و بازنشستگان نیست.

امروز کارگران از لحاظ معیشت وضعیت مطلوبی ندارند

در ادامه رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز کارگران از لحاظ معیشت وضعیت مطلوبی ندارند و شرمنده خانواده خود هستند

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه وضعیت اشتغال در شهرستان قائم شهر مناسب نیست،اظهار کرد:  بیکاری و اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های شهرستان قائم شهر می باشد.

وی ادامه داد: امروز بعنوان متولیان اشتغال همه تلاشمان در این است تا زمینه ساز فرصت شغلی برای جوانان و بیکاران باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های رهبری و دولت تدبیر امید برون رفت از بحران بیکاری می باشد،گفت: در طی یکسال گذشته ۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  وام کم بهره برای اشتغال روستایی در اختیار کارآفرینان قائم شهری و در راستای ایجاد اشتغال  قرار گرفته است.

وی ادامه داد:همچنین ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای اشتغال خانگی جذب و به بانک ها معرفی شده اند.

 

 

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰