تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

شارژ معکوس بی سیم گلکسی اس ۱۰ تا ۳.۵ برابر سریع تر از نمونه هواوی خواهد بود

  • کد خبر : 35393
  • 15 بهمن 1397 - 23:34
شارژ معکوس بی سیم گلکسی اس ۱۰ تا ۳.۵ برابر سریع تر از نمونه هواوی خواهد بود

به گزارش جمهوریت ; احتمالا به یاد دارید که ماه پیش در ترنجی خواندیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود. این ویژگی اولین بار با ارایه هواوی میت ۲۰ پرو کاربران را شگفت زده کرد. پس از ارایه دیدیم که سرعت شارژ معکوس وایرلس هوآوی میت ۲۰ […]

به گزارش جمهوریت ;

احتمالا به یاد دارید که ماه پیش در ترنجی خواندیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ معکوس وایرلس به نام Powershare ارایه می شود. این ویژگی اولین بار با ارایه هواوی میت ۲۰ پرو کاربران را شگفت زده کرد. پس از ارایه دیدیم که سرعت شارژ معکوس وایرلس هوآوی میت ۲۰ پرو بسیار آهسته است و تقریبا معادل ۲.۵ وات است. امشب خبر می رسد که شارژ معکوس بی سیم گلکسی اس ۱۰ تا ۳.۵ برابر سریع تر از نمونه هواوی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در بخشی از تاییدیه FCC امریکا می بینید، برای شارژ معکوس بی سیم خانواده گلکسی اس ۱۰ حداکثر قدرت ۹ وات درج شده است.

برای مقایسه باید بگویم شارژ سریع بی سیم گلکسی اس ۹ برابر ۹ وات (طبق ادعای منبع مطلب) است و این یعنی گلکسی اس ۱۰ می تواند با سرعت شارژر وایرلس سریع سامسونگ دیگر دستگاه ها را شارژ کند.

به این صورت می بینیم که شارژ معکوس بی سیم گلکسی اس ۱۰ تا ۳.۵ برابر سریع تر از نمونه هواوی خواهد بود. این می تواند ویژگی شارژ بی سیم معکوس را کاربردی تر کند و حتی مثلاً ساعت هوشمند خود را با قرار دادن پشت هر کدام از اعضای خانواده گلکسی است ۱۰ شارژ کنید.

پیش از این در ترنجی خواندیم که طبق گزارشات منتشر شده هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ با ویژگی شارژ بیسیم معکوس ارائه خواهند شد. این ویژگی که Powershare نام دارد می توان موبایل یا ابزار جانبی دیگری را که به صورت بی سیم شارژ می شود مستقیماً با قرار گرفتن روی قاب پشتی موبایل شارژ کند.

جالب است که ارزان‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت نیز این ویژگی را خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژ معکوس بی سیم قابلیت جذابی است؟ به نظر من با این سرعت، بله.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰