تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

اهدای کتاب‌های علم فیزیک هسته‌ای به کتابخانه‌های سراسر کشور

  • کد خبر : 35517
  • 16 بهمن 1397 - 10:09

به گزارش جمهوریت ; ‌عضو دائمی انجمن هسته ای ایران گفت: پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای کتاب هایی با موضوعات مرتبط با علم فیزیک هسته ای را به کتابخانه‌هایی در سراسر کشور اهدا کرد. منصور فرهادی در گفت و گو با ایسنا‌ در این خصوص عنوان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و […]

به گزارش جمهوریت ;

‌عضو دائمی انجمن هسته ای ایران گفت: پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای کتاب هایی با موضوعات مرتبط با علم فیزیک هسته ای را به کتابخانه‌هایی در سراسر کشور اهدا کرد.

منصور فرهادی در گفت و گو با ایسنا‌ در این خصوص عنوان کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با رایزنی های صورت گرفته، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران اهدای کتاب‌های هسته ای را به کتابخانه های سراسر کشور آغاز کرده است.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار می رود کتابخانه های استان با مکاتبه با این پژوهشگاه از ظرفیت موجود برای ارتقای دانش هسته‌ای در استان هرمزگان بهره ببرند.

این پژوهشگر تصریح کرد: فناوری هسته‌ای یکی از استراتژیک‌ترین علوم روز دنیا است که بصورت درهم تنیده ای با حوزه‌های مختلف علمی مانند پزشکی، صنعت و کشاورزی گره خورده است.

وی در پایان گفت: برای اینکه در آینده هرمزگان در زمینه های نوظهور علمی و فناوری در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد؛ ضروری است در اسرع وقت برنامه‌ریزی های لازم ‌صورت گیرد تا دانش آموزان و دانشجویان با علوم ‌تک آشنا شوند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=35517

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰