تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
12

جبهه پایداری در ماجراى ‘مدرسه فیضیه قم’ نقش داشت؟

  • کد خبر : 3641
  • 01 شهریور 1397 - 10:43
جبهه پایداری در ماجراى ‘مدرسه فیضیه قم’ نقش داشت؟

احمد امیرآبادی فرهانی ، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جمهوریت ؛درباره پلاکارد جنجالی در مراسم تجمع در مدرسه فیضیه قم و حواشی مطرح شده در این خصوص گفت : تجمعاتی که در داخل مدرسه فیضیه قم صورت می گیرد از حوزه علمیه مجوز دریافت می کنند و برای برگزاری […]

احمد امیرآبادی فرهانی ، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جمهوریت ؛درباره پلاکارد جنجالی در مراسم تجمع در مدرسه فیضیه قم و حواشی مطرح شده در این خصوص گفت : تجمعاتی که در داخل مدرسه فیضیه قم صورت می گیرد از حوزه علمیه مجوز دریافت می کنند و برای برگزاری تجمع در مدرسه فیضیه نیازی به گرفتن مجوز از وزارت کشور نیست.

نماینده مردم قم در ادامه این مطلب افزود : بنده در این تجمع حضور داشتند و سخنرانی آقای رحیم پور ازغدی نیز در خصوص مباحث اشرافیت های مذهبی صحبت های خوبی بود.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اهمیت همراهی روحانیت و طلاب با مردم در مسائل و مشکلات اقتصادی کشور گفت : اصل تجمع برای توجه به مشکلات اقتصادی مردم بسیار کار خوبی بود و روحانیت همیشه همراه مردم بوده و با این حرکت نیز در قم نشان دادند که امروز نیز روحانیت دغدغه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را دارند و خواهان عدالت اقتصادی هستند.

وی ادامه داد : این که در یک تجمع یک نفر یک پلاکارد دست بگیرد کل آن تجمع و نیت خوب آن را نباید زیر سوال ببرد ، یک پالاکارد یک حاشیه است و نباید حاشیه را وارد متن کرد.
نماینده مردم قم همچنین خاطر نشان کرد : این تصور که هر اتفاقی که رخ می دهد از طرف جبهه پایداری مدیریت می شود ، تصور غلطی است ، همیشه طلبه های جوان و انقلابی در قم هستند و حتی درباره برخی مسائل در برخی از بیوت نیز اعتراض می کنند .
وی تصریح کرد :این طلبه ها دغدغه هایی درباره عدالت و معیشت مردم دارند و ممکن است یک نفر در این بین نیز پلاکاردی به دست بگیرد و به میان جمعیت بیاید که در جای خود قابل بررسی است اما اصل موضوع همراهی طلاب و روحانیون با مردم نباید تحت الشعاع یک حرکت یک نفر قرار بگیرد.
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این تجمع طلب از جریانات مختلف سیاسی حضور داشتند و بعضا برخی از آن ها نیز مخالف جبهه پایداری بودند گفت : هدف این تجمع بیان حساسیت های حوزه درباره معیشت مردم بود و نباید با برجسته کردن نوشته یک پلاکارد کل این حرکت را مورد جفا قرار داد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=3641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰