تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

قوچان‌نژاد دبیر فدراسیون والیبال شد؟

  • کد خبر : 36706
  • 18 بهمن 1397 - 16:09

به گزارش جمهوریت ; پس از دو ماه بلاتکلیفی حالا جبار قوچان‌نژاد به عنوان جدی‌ترین گزینه برای دبیر کلی فدراسیون والیبال مطرح شده است. به گزارش ایسنا، در حالی که از ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ افشین داوری سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده گرفته و بلافاصله پایان همکاری امیرحسین منظمی اعلام کرده بود، فعلاً خبری […]

به گزارش جمهوریت ;

پس از دو ماه بلاتکلیفی حالا جبار قوچان‌نژاد به عنوان جدی‌ترین گزینه برای دبیر کلی فدراسیون والیبال مطرح شده است.

به گزارش ایسنا، در حالی که از ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۷ افشین داوری سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده گرفته و بلافاصله پایان همکاری امیرحسین منظمی اعلام کرده بود، فعلاً خبری از انتخاب دبیر کل جدید این فدراسیون نیست و خبرهای مختلفی در خصوص جایگزین منظمی منتشر می‌شود.

با روی کار آمدن داوری اصلی‌ترین گزینه برای در اختیار گرفتن سمت دبیری فدراسیون والیبال پیمان اکبری سرمربی فعلی تیم والیبال سایپا بود که این موضوع با مخالفت‌های مدیرعامل باشگاه سایپا مواجه شد. حالا در محافل غیر رسمی، از جبار قوچان‌نژاد به عنوان اصلی‌ترین گزینه برای دبیری فدراسیون والیبال سخن به میان آمده است.

جبار قوچان‌نژاد در حال حاضر هدایت تیم والیبال پیام مشهد را به عنوان سرمربی بر عهده دارد، او امروز (پنج‌شنبه) در گفت و گو با ایسنا انتصابش به عنوان دبیر کل را تأیید نکرد.

با این حال یک منبع خبری در فدراسیون والیبال از رایزنی‌های صورت گرفته در این مورد خبر داد. حال باید دید آیا در روزهای آینده سرانجام پس از دو ماه تکلیف دبیرکل فدراسیون مشخص می‌شود یا همچنان این پست بلاتکلیف خواهد ماند؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=36706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰