تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اسنشال فون ۲ (Essential PH-2) با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود

  • کد خبر : 36873
  • 18 بهمن 1397 - 23:34
اسنشال فون ۲ (Essential PH-2) با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود

به گزارش جمهوریت ; احتمالا وقتی نام ناچ یا بریدگی نمایشگر را می شنوید ناخودآگاه به یاد آیفون می‌افتید ولی خب حتما صدای پس‌زمینه ذهنتان خیلی خاموش شاید نام اسنشال را و یا حتی نمونه های خاص شارپ را فریاد بزند. قطعا شما هم تیزر جذاب اسنشال که نمایشگر تا لبه بالا کشیده شده و […]

به گزارش جمهوریت ;

احتمالا وقتی نام ناچ یا بریدگی نمایشگر را می شنوید ناخودآگاه به یاد آیفون می‌افتید ولی خب حتما صدای پس‌زمینه ذهنتان خیلی خاموش شاید نام اسنشال را و یا حتی نمونه های خاص شارپ را فریاد بزند. قطعا شما هم تیزر جذاب اسنشال که نمایشگر تا لبه بالا کشیده شده و ناچ پنهان شده با دست راست را نشان می داد، دیدید. البته که فناوری نمایشگر آیفون X بسیار پیشرفته تر از اسنشال فون است اما این تغییر مهم و قرار دادن ناچ را این شرکت برای اولین ارایه خود انتخاب کرد. حالا به نظر می رسد که نسل دوم موبایل هوشمند اسنشال با نقطه قوتی از جنس نسل اولش ارایه خواهد شد. گفته می شود که اسنشال فون ۲ (Essential PH-2) با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود. در ادامه ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اسنشال فون PH-2

اسنشال فون PH-2

دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر موضوعی است که در شایعات برخی از موبایل های مدعی امسال وجود داشت اما برای هیچکدام عملی نمی شود. حالا دوباره طبق شایعات به نظر می رسد که سال ۲۰۱۹ سالی خواهد بود که اسنشال فون ۲ یا Essential PH-2 این رویا را محقق می کند و دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را ارایه می کند تا ناچی که خودش به موبایل ها آورد را خودش هم بدون تبصره خاص دوربین پاپ‌آپ‌طور، نمایشگر دوم یا سوراخ نمایشگر، حذف کند.

اسنشال در حال توسعه نسل بعدی موبایل خود است، اسنشال فون ۲؟

طبق شایعات جدید اسنشال فون ۲ با دوربین سلفی زیر نمایشگر ارایه می شود و هنگام استفاده از دوربین آن بخش نمایشگر که احتمالا کاملا (یا شاید مقطعی) به صورت شفاف طراحی شده است، خاموش می شود تا دوربین نمایان گردد.‌

هنوز جزئیات خاصی از آن منتشر نشده است اما به نظر می رسد که اسنشال می خواهد نسل دوم را قوی تر کار کند. نظر شما چیست؟ موفق می شود؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=36873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰