تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

تعیین تکلیف تعرفه های پزشکی سال ۹۸

  • کد خبر : 36980
  • 19 بهمن 1397 - 9:14

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در سطح معاونین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، به ریاست محمدرضا ظفرقندی سرپرست سازمان نظام پزشکی، در محل سازمان با محوریت تعرفه‌های سال ۹۸ و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار شد. پس از پیگیری مصوبات جلسات […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی در سطح معاونین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، به ریاست محمدرضا ظفرقندی سرپرست سازمان نظام پزشکی، در محل سازمان با محوریت تعرفه‌های سال ۹۸ و کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت برگزار شد.

پس از پیگیری مصوبات جلسات قبل و تاکید بر تشکیل هر چه سریع‌تر کمیسیون ملی تعیین صلاحیت‌های حرفه‌ای و شورای معین آن، موارد زیر پیشنهاد و مورد تأکید قرار گرفت:
۱- مقرر گردید دو طرف جهت تصویب مصوبات شورای عالی بیمه در خصوص تعرفه‌های سال ۱۳۹۸ از طریق دولت پیگیری‌های لازم را به عمل آورند و در این خصوص اجرایی‌سازی تعرفه از ابتدای سال ۹۸ مورد تاکید قرار گرفت.
۲- در کارگروه مشترک نسبت به احصاء مجدد قیمت واقعی خدمات با توجه به شرایط کنونی با مبانی مشترک تاکید و در دستور کار قرار گرفت.
۳- با توجه به اقدام انجام شده در خصوص کتاب ارزش نسبی خدمات سلامت و تحویل آن به وزارت بهداشت، مقرر گردید با محوریت وزارت بهداشت نشست کارشناسی تدوین راهکار مناسب برای پیاده‌سازی کتاب با مشارکت صاحب‌نظران برگزار گردیده و نتیجه آن برای برنامه‌ریزی اجرایی مد نظر قرار گیرد. که در این راستا مسائل مربوط به نظام پرداخت و سیاست‌های وزیر بهداشت مد نظر قرار گیرد.
۴- مقرر گردید تا برای تدوین مکانیسم جبرانی جزء فنی خدمات و هتلینگ اقدامات لازم طراحی و پیگیری و در جلسه آتی گزارش گردد.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=36980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰