تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

هواوی Matebook D ؛ لپ تاپی ایده‌آل برای دانشجویان و خبرنگاران

  • کد خبر : 37067
  • 19 بهمن 1397 - 11:34
هواوی Matebook D ؛ لپ تاپی ایده‌آل برای دانشجویان و خبرنگاران

به گزارش جمهوریت ; هواوی میت بوک دی (Huawei Matebook D)، لپ تاپی سبک، جذاب و حرفه‌ای است که می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان و خبرنگاران دانست. در ادامه، ویژگی‌های هواوی Matebook D را به طور مختصر بررسی می‌کنیم. احتمالا شما دنبال لپ تاپی هستید که سبک وزن باشد، بتوانید برای کار از […]

به گزارش جمهوریت ;

هواوی میت بوک دی (Huawei Matebook D)، لپ تاپی سبک، جذاب و حرفه‌ای است که می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب برای دانشجویان و خبرنگاران دانست. در ادامه، ویژگی‌های هواوی Matebook D را به طور مختصر بررسی می‌کنیم.

احتمالا شما دنبال لپ تاپی هستید که سبک وزن باشد، بتوانید برای کار از آن استفاده کنید، شاید کمی هم بازی کنید، وضوح تصویر آن برای تماشای فیلم خوب باشد و از همه مهم‌تر قیمتش مناسب باشد. پاسخ به این نیازهای منطقی کاربران در لپ تاپ جدید هواوی یعنی میت بوک دی (Huawei MateBook D) پیش‌بینی شده است.

هواوی Matebook D

هواوی Matebook D ، نسخه کوچک Huawei Matebook X Pro است و قیمت آن از ۷۳۵ دلار شروع می‌شود. مشخصات فنی این لپ تاپ با این قیمت در مقایسه با لپ تاپ‌های هم‌رده امتیازاتی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

طراحی ساده ولی زیبا

طراحی این مدل در بخش خارجی به شکل مینیمال و خیلی ساده ولی شکیل به نظر می‌رسد. بدنه فلزی این لپ تاپ با ظرافت خاصی طراحی شده و ضخامت آن فقط ۱۶٫۹ میلی‌متر است. مانیتور ۱۵٫۶ اینچی این مدل حاشیه بسیار باریکی در حدود ۶ میلی‌متر دارد که می‌توان از این حیث هواوی Matebook D را دارای مانیتور شبه FullView با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دانست. وبکم این مدل مانند برادر بزرگ‌ترش یعنی میت بوک ایکس پرو از نظرها پنهان نشده و در بالای مانیتور جای گرفته است.

هواوی Matebook D

صفحه کلید این مدل برای استفاده روزمره و تایپ طولانی‌مدت با کیفیت خوب آن شما را خسته نخواهد کرد. به علاوه سنسور اثر انگشت با دکمه روشن کردن لپ تاپ با هم در این مدل هم تلفیق شده است. تاچ پد لمسی این مدل با اندازه بزرگی طراحی شده که این امر به کاربران امکان می‌دهد همه نیازهای خود را بدون اتصال موس به لپ تاپ، تنها با تاچ پد بزرگ آن برطرف کنند.

هواوی Matebook D

همه جا این لپ تاپ را همراه داشته باشید

علاوه بر ظاهر، شاید بهترین بخش طراحی این است که این دستگاه واقعا سبک‌وزن است و برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، گزینه مناسبی است. وزن ۱٫۹ کیلوگرمی این لپ تاپ به شما امکان می‌دهد که به راحتی آن را همه جا همراه خود داشته باشید. البته هواوی میت بوک دی یک مدل ۱۴ اینچی با وزن ۱٫۴ کیلوگرم نیز دارد. این دستگاه از دو درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI، یک جک هدست ۳٫۵ میلی‌متری و یک درگاه Type-C برای شارژ دستگاه بهره می‌برد.

هواوی Matebook D

قدرت پردازشی هواوی Matebook D

هواوی برای این لپ تاپ میان رده گزینه‌های متفاوت پردازشی را در نظر گرفته که کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. پردازنده‌های Core i5 و Core i7 هفت نانومتری اینتل در کنار هاردهای ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت SSD و رم‌های ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایتی گزینه‌هایی است که هواوی برای علاقه‌مندان این مدل در نظر گرفته است.

هواوی Matebook D

با توجه به مشخصات ذکر شده و قیمت منطقی این مدل، می توان هواوی Matebook D را گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی خبرنگاران دانست.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=37067

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰