تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
9

فال روز پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۳۹۷

  • کد خبر : 374
  • 07 تیر 1397 - 8:38
فال روز پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۳۹۷

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید. فال روزانه در روز ۷ […]

اطلاع یافتن از فال روزانه یکی از عادات و سرگرمی هایی است که برخی افراد را بنوعی به خود معتاد کرده است و بدون آن نمی توانند روز خود را سپری کنند، ما نیز برای شما فال روزانه تان را آماده کرده ایم، پس فال امروزتان را از دست ندهید.

فال روزانه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷ برای متولدین فروردین ماه

 

سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

شما امروز با تجربه‌های جالب و شگفت انگیزی احاطه می‌شوید، اما چیزی سبب عقب گرد شما شده و اجازه نمی‌دهد از این تجربیات استفاده لازم را ببرید. شاید از وقتی که تصمیم گرفته‌اید نظرات خود را ابراز کنید، از گرفتار شدن می‌ترسید. متاسفانه ترس‌های بی‌اساس و بی دلیل شما مانع از به دست آوردن خوشبختی واقعی می‌شوند. اجازه ندهید افکار منفی روز خوب و خوش شما را خراب کند.

 

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

شما فعالیت‌ها یا صحبت‌هایی را به تازگی آغاز کرده اید که به آنها ایمان کامل دارید، باور اعمال‌تان شما را در مسیری که وارد شده اید بسیار یاری می‌دهد تا بتوانید با مشکلاتی که بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد راحت تر مقابله کنید. اصلا نگران نباشید زیرا مسیری که در آن وارد شده اید شما را به سعادت خواهد رساند. از فعالیت‌های روزمره تان نیز غافل نشوید چون فعالیت‌های روزمره‌تان همواره تجارب بسیاری را برای شما به همراه دارد.

 

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

شما می‌توانید در رابطه با برنامه و طرح اخیری که داشته‌اید با خودتان فکر کنید، اما شانس با شما خواهد بود چرا که شیوه‌های قدیمی را رها کرده و به شیوه خودتان رفتار می‌کنید. ممکن است بعضی اوقات محیط اطراف و شرایط تان را مقصر بدانید،‌ اما بهتر است کمی راجع به کارهایی که کرده‌اید فکر کنید.احساس می‌کنید که رضایت‌تان از زندگی بسیار کم شده و مایلید که اقدامی فوری انجام دهید. خوشبختانه، تصمیماتی که از روی غریزه می‌گیرید ممکن است امروز سرانجام خوبی داشته باشد. پس سعی نکنید که عقب نشینی کنید.

 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌‌‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه‌های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می‌شود.

 

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

امروز حتی اگر مجبور شدید با واقعیت‌های جهان روبرو شوید، ولی باز هم روز خوبی خواهید داشت. قدرت تخیل فوق العاده شما در محیطی پر از رویا و خیال قرارتان می‌دهد، بعضی از آنها خوشایند و مطلوب هستند و بعضی هم نه! بدون اینکه جلوی آنها را بگیرید، مثل یک فیلم سینمایی به آنها اجازه نمایش بدهید!! بعد از اینکه شور و هیجانتان فروکش کرد، به آنها فکر کرده و ببینید کدام یک از همه بهتر است و سپس بر مبنای آن تصمیمی آگاهانه بگیرید.

 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه‌ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

ورود ماه به هفتمین خانه از “شرکاء” شما احتمالا باعث بوجود آمدن یک مخالفت و درگیری خواهد شد. سرسختی و لجاجت تان می‌تواند به شما کمک کند تا امروز این درگیری را به نفع خود تمام کنید،‌ اما احتمالا بهای زیادی را برای آن پرداخت می‌کنید. پیروزی شما یک موفقیت توخالی است اگر احساسات و عواطف بر شما چیره شوند. برای موقعیت خود یک دلیل متقاعد کننده بیاورید، اما بعد باید مشتاق باشید که روش خود را تغییر داده و در میان راه به دیگران ملحق شوید.

 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

 

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

 

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز ۷ تیر ۱۳۹۷

 

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه‌ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی‌ها برخوردار است و می‌تواند کمکتان کند. یا شاید شما می‌خواهید دست به یک ریسک مال شراکتی بزنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید بکنید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰