تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
18

تحلیل تازه نماینده قم از پلاکارد مدرسه فیضیه ؛ زندگی اگر برای مردم باشد مرگ در استخر فرح سر نمی رسد!

  • کد خبر : 3783
  • 05 شهریور 1397 - 17:04
تحلیل تازه نماینده قم از پلاکارد مدرسه فیضیه ؛ زندگی اگر برای مردم باشد مرگ در استخر فرح سر نمی رسد!

جمهوریت ؛ حواشی پلاکارد مدرسه فیضیه قم کماکان ادامه دارد . از اظهار نظر های نمایندگان مختلف تا شکایت معاونت حقوقی رییس جمهور. پیش از این غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با جمهوریت گفته بود محتوای این پلاکارد دال بر “ای انکه مذاکره شعارت ؛ استخر فرح در انتظارت” بیانگر این واقعیت […]

جمهوریت ؛ حواشی پلاکارد مدرسه فیضیه قم کماکان ادامه دارد . از اظهار نظر های نمایندگان مختلف تا شکایت معاونت حقوقی رییس جمهور. پیش از این غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با جمهوریت گفته بود محتوای این پلاکارد دال بر “ای انکه مذاکره شعارت ؛ استخر فرح در انتظارت” بیانگر این واقعیت است که عده ای به غیرطبیعی بودن مرگ هاشمی رفسنجانی اذعان کرده اند و در حال تهدید رییس جمهور هستند( اینجا بخوانید)

اما احمد امیر آبادی فراهانی ، نماینده مردم قم و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به جمهوریت گفت که کل این تجمع اقدامی مردمی و نشان از دغدغه های حوزه علمیه و طلاب درباره گرانی ها و مشکلات معیشتی داشته است و شعار یک نفر نباید کل تجمع را زیر سوال ببرد ( اینجا بخوانید)

اما مجتبی ذوالنوری ، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع می گوید که کل این حواشی و حرفی که زده شده تنها “یک پلاکارد” بوده و مردم آزاد هستند حرف بزنند و در تجمعات مردمی پلاکارد بلند کنند .

ذوالنوری در این خصوص به خبرنگار جمهوریت می گوید : جمعیتی در جایی جمع شده و این کار را کردند، پلیس که نمی تواند به یکی بگوید اجازه داری پلاکارد بالا ببری و به دیگر بگوید نمی توانی !

نماینده مردم قم درباره نوشته پایین پلاکارد مبنی بر گ بعد از مراسم پلاکارد را تحویل دهیدگ و تفسیر این موضوع که حرکتی سازماندهی شده پشت این شعار بوده است، گفت : وقتی دو نفر در یک تجمع حاضر می شوند برای خود برنامه ریزی دارند و طبیعی است که پایین پلاکارد نوشته شده باشد که که در انتهای مراسم تحویل دهید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی درباره محتوای تهدید آمیز شعار پلاکارد گفت :چه تهدیدی ؟ چرا آن هایی که باید پیام این حرکت را بگیرند گوش نمی دهند و به دنبال ضایع کردن اصل موضوع هستند؟!

وی افزود: در این شعار مردم هشدار دادند که آقایانی که دلداده آمریکا هستند آقای هاشمی سلف صالح شما بود ولی سرنوشت وی که از متن انقلاب بیرون آمده بود به استخر فرح ختم شد بنابراین شما عبرت بگیرید و به داخل مردم بیاییدو به مسیری نروید که آمریکا را بزرگ کنید و آمریکا شما را بزرک کند ، آن وقت باید در میراث فرح جان دهید  و به مردم کوچه و بازار بپیوندید

نماینده مردم قم با بیان این که استخر فرح سمبل اشرافی گری و خانواده های اشرافی ذکر شده است، تصریح کرد : زندگی اگر با مردم باشد مرگ با مردم خواهد بود ، استخر فرح جای مردم نبوده و نیست./

پایان پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=3783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰