تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سپیدرود

  • کد خبر : 37980
  • 21 بهمن 1397 - 12:09
ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سپیدرود

به گزارش جمهوریت ; سپاهان با بازگشت استنلی قدرتی مضاعف در بازی با سپیدرود خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در اصفهان و در استادیوم خالی از تماشاگر از سپیدرود رشت میزبانی کند. سپاهانی‌ها در این دیدار در حالی به میدان می‌روند که کی‌روش استنلی، آقای […]

به گزارش جمهوریت ;

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سپیدرود

سپاهان با بازگشت استنلی قدرتی مضاعف در بازی با سپیدرود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر باید در اصفهان و در استادیوم خالی از تماشاگر از سپیدرود رشت میزبانی کند.

سپاهانی‌ها در این دیدار در حالی به میدان می‌روند که کی‌روش استنلی، آقای گل لیگ برتر بعد از ۲ بازی محرومیت می‌تواند این تیم را همراهی کند و به همین دلیل چینش خط حمله سپاهان به یک معما تبدیل شده است و با وجود علی قربانی و استنلی باید دید چه چینشی مد نظر کادرفنی است.

در دروازه سپاهان مثل همیشه شاهد حضور پیام نیازمند هستیم. در مرکز خط دفاع زوج سیاوش یزدانی و عزت‌اله پورقاز به دلیل عملکرد خوب در بازی قبل به احتمال زیاد وارد زمین می‌شوند و خالد شفیعی روی نیمکت است.

در سمت راست محمد ایرانپوریان و در سمت چپ سعید آقایی ایفای نقش خواهند کرد.

هافبک دفاعی و کاپیتان سپاهان مهدی کیانی است و یک خط جلوتر ولادیمیر کومان بازی خواهد کرد. ضلع سوم خط هافبک یکی از گزینه‌های مجهول این ترکیب است، بختیار رحمانی، محمد کریمی و حامد بحرایی توانایی بازی در این پست را دارند و محسن مسلمان هم به این ترکیب اضافه شده است.

در خط حمله هم با اضافه شدن کی‌روش استنلی به احتمال زیاد علی قربانی به نیمکت بر می‌گردد.

photo_2019-02-07_21-38-09

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=37980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰