تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

رئیس جمهور به دلیل اظهاراتش از جامعه پزشکی عذرخواهی کند

  • کد خبر : 37987
  • 21 بهمن 1397 - 12:14

به گزارش جمهوریت ; زهره الهیان نماینده مردم تهران در دوره هشتم مجلس، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس در خصوص اعمال پزشکان در داخل و خارج از کشور، افزود: صحبت‌های رئیس جمهور در مورد پزشکان موجب مکدر شدن خاطر جامعه پزشکی شده است. پزشکان همواره در خدمت مردم بوده‌اند و استفاده از […]

به گزارش جمهوریت ;

زهره الهیان نماینده مردم تهران در دوره هشتم مجلس، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس در خصوص اعمال پزشکان در داخل و خارج از کشور، افزود: صحبت‌های رئیس جمهور در مورد پزشکان موجب مکدر شدن خاطر جامعه پزشکی شده است. پزشکان همواره در خدمت مردم بوده‌اند و استفاده از اینگونه تعابیر نسبت به آنان بسیار ناشایست است.

وی با بیان اینکه پزشکان شبانه روز خود وقف بیماران می‌کنند، عنوان کرد: استفاده از چنین الفاظی توسط رئیس جمهور خطاب به جامعه پزشکان موجب زیر سوال بردن و ناسپاسی نسبت به خدمات آن ها است.

این متخصص با بیان اینکه رئیس جمهور در این جایگاه نباید از چنین الفاظی استفاده کند،  تصریح کرد: هرچند این صحبت‌ها چیزی از شأن و جایگاه پزشکان نمی‌کاهد اما اینگونه صحبت کردن درباره یکی از مهم ترین قشرهای جامعه در شان یک رئیس جمهور نیست.

الهیان اظهار داشت: بهتر است رئیس‌جمهور در گفتار خود تجدید نظر کرده و به خاطر اظهاراتش نسبت به جامعه پزشکی از کادر درمان عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه ایجاد تقابل میان پزشک و پرستار امری بسیار غلط است، عنوان کرد: این دو گروه همواره در کنار یکدیگر به مردم خدمت کرده اند و ایجاد تقابل میان آن ها با بازگو کردن چنین سخنانی به ضرر جامعه پزشکی و مردم است.

این متخصص خاطرنشان کرد: رئیس جمهور با سخنانش زحمات پزشکان را زیر سوال برده و لازم است که از جامعه پزشکی عذرخواهی کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=37987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰