تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

رسول خادم رفت، توجه به کشتی بانوان کم شد

  • کد خبر : 38600
  • 23 بهمن 1397 - 5:08

به گزارش جمهوریت ; قهرمان مسابقات کشتی کلاسیک بانوان کشور گفت: سطح مسابقات امسال با پارسال تفاوت زیادی نداشت و از زمانی که رسول خادم از فدراسیون رفت برنامه‌های ما به خوبی پیش نمی‌رود. ‌کوثر لفته زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص سطح مسابقات کشتی کلاسیک بانوان اظهار کرد: سطح […]

به گزارش جمهوریت ;

قهرمان مسابقات کشتی کلاسیک بانوان کشور گفت: سطح مسابقات امسال با پارسال تفاوت زیادی نداشت و از زمانی که رسول خادم از فدراسیون رفت برنامه‌های ما به خوبی پیش نمی‌رود.

‌کوثر لفته زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص سطح مسابقات کشتی کلاسیک بانوان اظهار کرد: سطح فنی مسابقات امسال نسبت به سال گذشته بالاتر بود اما نمی‌توان گفت که خیلی تفاوت داشت و این تفاوت‌ها در برخی افراد فاحش‌تر بود.

وی در رابطه با توجهات فدراسیون به رشته کشتی کلاسیک بانوان افزود: تا وقتی رسول خادم بود همه‌چیز به‌خوبی سر جای خود بود و با رفتن ایشان همه کارهای آقایان سر جایش هست ولی متأسفانه برای ما این‌گونه نیست و ما خواستار این توجهات هستیم.

لفته زاده در ارتباط با توجه به این رشته در اصفهان خاطرنشان کرد: در اصفهان مکان‌های تمرین در اختیار ما گذاشته شده است و هیأت نیز تبلیغات را کرده اما فعالیت خاصی صورت نگرفته است.

وی همچنین افزود: در اصفهان با این‌که هیأت تبلیغات انجام داده و این رشته از طرف مردم هنوز هوادار پیدا نکرده است. این رشته از وقتی استارت خورد استعدادها و علاقمندان زیادی را جذب کرد و امیدوارم این استعدادها و علاقه‌ها کور نشود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=38600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰