تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

جزئیات برگزاری طرح ملی رحله ۵ اعلام شد

  • کد خبر : 38827
  • 23 بهمن 1397 - 14:09

به گزارش جمهوریت ; نشست ستاد طرح ملی رحله با حضور رئیس و اعضای ستاد در مجتمع آموزشی- فرهنگی امام زاده سید علی (ع) سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر قم برگزار شد. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این نشست […]

به گزارش جمهوریت ;

نشست ستاد طرح ملی رحله با حضور رئیس و اعضای ستاد در مجتمع آموزشی- فرهنگی امام زاده سید علی (ع) سازمان اوقاف و امور خیریه در شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، در این نشست حجت‌الاسلام هادی سیاری -دبیر ستاد طرح ملی رحله با ارائه گزارشی از پیگیری مصوبات جلسه قبل و هم چنین روند ثبت نام متقاضیان میزبانی طرح ملی رحله اظهار کرد: با احتساب ۱۲ مرکز شبانه روزی حفظ یکساله تا کنون ۳۹ مرکز متقاضی برگزاری طرح ملی رحله ۵ در سال ۱۳۹۸ هستند که با توجه به ظرفیت و مهلت ثبت نام در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه جلسه توجیهی میزبانان ۹ اسفندماه ۹۷ در قم برگزار می‌شود اظهار کرد: متقاضیان میزبانی باید تا این تاریخ مکان مورد نظر طبق شرایط و ضوابط ستاد جهت برگزاری طرح را جهت بررسی و تأیید معرفی کرده باشند.

این حافظ کل قرآن کریم همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی و مهارت افزایی کادر آموزشی مراکز طرح ملی رحله از تاریخ ۲۹ فروردین ماه لغایت اول اردیبهشت ماه ۹۸ به مدت ۴ روز در مجتمع آموزشی فرهنگی امام زاده سید علی (ع) با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه قم خبر داد و افزود: حافظانی که فرم اینترنتی تقاضای همکاری در این طرح ملی را در سایت تکمیل کرده‌اند پس از گزینش اولیه، در این کارگاه، آموزش‌های لازم را در خصوص روند اجرای طرح بر اساس آئین نامه اجرایی خواهند دید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=38827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰