تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

بیانیه تشکیل پویش مردمی بخش خصوصی

  • کد خبر : 39076
  • 24 بهمن 1397 - 10:53
بیانیه تشکیل پویش مردمی بخش خصوصی

به گزارش جمهوریت ؛ متاسفانه با شیوع بیماری رانت و فساد در اقتصاد کشور، نه تنها خصوصی سازی ها به صورت سالم و مردمی اجرا نشد، بلکه بستری فراهم شد تا برخی فرصت طلبان، تحت عنوان فعال اقتصادی بخش خصوصی، با سوءاستفاده و رانتخواری، هم بخش خصوصی واقعی و مردمی را از میدان فعالیت و […]

به گزارش جمهوریت ؛ متاسفانه با شیوع بیماری رانت و فساد در اقتصاد کشور، نه تنها خصوصی سازی ها به صورت سالم و مردمی اجرا نشد، بلکه بستری فراهم شد تا برخی فرصت طلبان، تحت عنوان فعال اقتصادی بخش خصوصی، با سوءاستفاده و رانتخواری، هم بخش خصوصی واقعی و مردمی را از میدان فعالیت و رقابت سالم بیرون راندند و هم با فعالیت های غیرمولد، اقتصاد کشور را به رکود و مرز بحران کشانده اند.

در چنین اوضاعی ضرورت دارد برای رفع این پدیده خانمان برانداز، و نجات اقتصاد کشور، چاره ای اساسی اندیشیده و اقدامی عاجل انجام شود.

در این راستا جمعی از فعالان خواهان پیشرفت کشور با راه اندازی پویش مردمی بخش خصوصی، ظرفیت و امکانی فراهم آورده اند تا همه دلسوزان ایران عزیزمان بتوانند در انجام رسالت و وظیفه انسانی و میهنی خود برای اصلاح این روند، تشریک مساعی نمایند.
در بستر پویش مردمی بخش خصوصی، با همدلی و هم افزایی و از طریق هم اندیشی و گفتمان سازی، برای ایجاد تحول و پویایی در اقتصاد کشور، تلاش مینماییم.

مهمترین اهداف و برنامه های پویش مردمی بخش خصوصی:
– تعریف اصولی عبارت بخش خصوصی و تدوین مدلی برای احصاء فعالان اقتصادی بخش خصوصی مردمی
– تبیین راهکارها و ساز و کارهایی برای شناسایی، رتبه بندی و حمایت فعالان اقتصادی بخش خصوصی واقعی و مردمی
– اصلاح روند خصوصی سازی در اقتصاد کشور
– پررنگ تر کردن حضور و تقویت نقش آفرینی نمایندگان واقعی بخش خصوصی مردمی در تشکل های اقتصادی

منبع :منتخبان ملت

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=39076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰