تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

بوستانی: با یک بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم/ هفت بازیکن ما برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند

  • کد خبر : 39524
  • 25 بهمن 1397 - 19:09
بوستانی:  با یک بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم/ هفت بازیکن ما برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند

به گزارش جمهوریت ; سرمربی استقلال در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد. به گزارش ایلنا، کریم بوستانی بعد از شکست دو بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی مهمی بود. برای پرسپولیس مهم تر بود نیمه اول خوب بازی کردیم و روی ضد حمله موقعیت داشتیم اما در دقیقه ۳۶ یک […]

به گزارش جمهوریت ;

بوستانی: با یک بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم/ هفت بازیکن ما برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند

سرمربی استقلال در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، کریم بوستانی بعد از شکست دو بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی مهمی بود. برای پرسپولیس مهم تر بود نیمه اول خوب بازی کردیم و روی ضد حمله موقعیت داشتیم اما در دقیقه ۳۶ یک بازیکن ما اخراج شد و ۱۰ نفره خوب بازی نکردیم.

وی ادامه داد: با یک بازیکن کمتر تحت فشار قرار گرفتیم و موقعیت های گلزنی صدرصد هم داشتیم اما در نهایت باختیم. نیمه دوم پرسپولیس هم فشار آورد و گلزنی کرد. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و به بازیکنانم هم تبریک می‌گویم. ۷ بازیکن ما اولین بار بود که در آزادی بازی می‌کردند. پرسپولیس بعد از شکست از فولاد نتیجه گرفت ولی ما نسبت به این تیم تفاوت زیادی گرفتیم و با همین نفرات باید ادامه بدهیم و تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در مورد اینکه با توجه به اختلاف زیاد تصور می‌کنید تیم بماند گفت: ۳ بازی انجام شده است و سایر تیم‌ها خیلی باما فاصله ندارند و اگر ۶ امتیاز از تیم ما کم نمی‌کردند فاصله ما با تیم‌های دیگر مثل ذوب آهن و سایر تیم ها زیاد نبود. در حال حاضر هم می‌توانیم با یکی دو برد می‌توانیم به جدول برگردیم.

 

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=39524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰