تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

رئیس شورای شهر مشهد به خانواده دکتر شریعتی تسلیت گفت

  • کد خبر : 39820
  • 26 بهمن 1397 - 22:09
رئیس شورای شهر مشهد به خانواده دکتر شریعتی تسلیت گفت

به گزارش جمهوریت ; رئیس شورای شهر مشهد به مناسبت درگذشت همسر دکتر شریعتی پیامی صادر کرد. به گزارش ایلنا از مشهد، متن پیام محمدرضا حیدری به این شرح است: پوران شریعت‌رضوی از آن دسته بانوان گرامی تاریخ معاصر ماست که نامش هیچ‌گاه ذیل آوازه همسر مبارز و مجاهد خود نمانده و خود ایشان نیز جایگاهی […]

به گزارش جمهوریت ;

رئیس شورای شهر مشهد به خانواده دکتر شریعتی تسلیت گفت

رئیس شورای شهر مشهد به مناسبت درگذشت همسر دکتر شریعتی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، متن پیام محمدرضا حیدری به این شرح است:

پوران شریعت‌رضوی از آن دسته بانوان گرامی تاریخ معاصر ماست که نامش هیچ‌گاه ذیل آوازه همسر مبارز و مجاهد خود نمانده و خود ایشان نیز جایگاهی ممتاز و ارزنده در تاریخ ما دارند.

این بانوی فرهیخته علاوه بر آنکه همسر دکتر علی شریعتی از معلمان انقلاب، خواهر شهیدان آذر و طوفان شریعت‌رضوی است که یکی در ۱۶ آذر و برابر نیکسون به شهادت رسید و دیگری در مبارزه با متجاوزان شوروی، ادیبی صاحب‌نظر و مجاهدی مستمر و صاحب اندیشه بود.

لذا باید این بانوی ارجمند خراسانی را در خیل بی‌شمار بانوانی به‌حساب آورد که با همت، شجاعت و آزادگی خودشان ردی در تاریخ معاصر به‌جای گذاشتند.

درگذشت این بانوی فرهیخته و مجاهد انقلاب اسلامی را به خاندان محترم شریعت‌رضوی و شریعتی که دین بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی دارند تسلیت می‌گویم.

در این هوای خنک استغنا که بدان دست‌یافته‌اند، از خداوند متعال علودرجات برای این مرحومه و شکیبایی برای بازماندگان ارجمندشان مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=39820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰