تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
2

بارش سنگین برف برخی از مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

  • کد خبر : 39898
  • 27 بهمن 1397 - 8:09

به گزارش جمهوریت ; به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف که از عصر جمعه شدت گرفته است، منجر به تعطیلی برخی از مدارس مقطع پیش از ظهر استان اردبیل شد. پیرو تداوم بارش برف و کاهش محسوس دما، در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و ارشق مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در سری پیش از […]

به گزارش جمهوریت ;

به گزارش خبرنگار مهر، بارش برف که از عصر جمعه شدت گرفته است، منجر به تعطیلی برخی از مدارس مقطع پیش از ظهر استان اردبیل شد.

پیرو تداوم بارش برف و کاهش محسوس دما، در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و ارشق مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در سری پیش از ظهر تعطیل خواهند بود.

همچنین در شهرستان سرعین تمامی مقاطع تحصیلی و در گرمی و لاهرود نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سری قبل از ظهر تعطیل‌ می‌باشند.

گفتنی است طی اطلاعیه صادره فعالیت آموزشی تمامی مدارس استثنائی استان تعطیل شده و در صورت تداوم بارش‌ها اطلاعیه‌های بعدی نیز در ساعات منتهی به صبح صادر خواهد شد.

با اعلام سازمان هواشناسی، شرایط جوی سرد تا روز دوشنبه در تمامی مناطق استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی حاکم شده و در این مدت حجم بارش برف قابل انتظار در مناطق کوهستانی به ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر نیز خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=39898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰