تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

سمعک مترجم مجهز به دستیار صوتی ساخته شد

  • کد خبر : 4036
  • 06 شهریور 1397 - 22:00
سمعک مترجم مجهز به دستیار صوتی ساخته شد

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از انگجت، شرکت تولید وسایل کمک شنوایی موسوم به “استارکی”(Starkey) پیش از این نیز در طراحی دستگاه‌های هوشمند شنوایی خود را ثابت کرده بود، اما سمعک جدید این شرکت چیز دیگری است. این شرکت، سمعک جدید هوشمند خود موسوم به “لیویو” را معرفی کرده که یک سمعک تقویت کننده صوتی […]

به گزارش جمهوریت؛ به نقل از انگجت، شرکت تولید وسایل کمک شنوایی موسوم به “استارکی”(Starkey) پیش از این نیز در طراحی دستگاه‌های هوشمند شنوایی خود را ثابت کرده بود، اما سمعک جدید این شرکت چیز دیگری است.

این شرکت، سمعک جدید هوشمند خود موسوم به “لیویو” را معرفی کرده که یک سمعک تقویت کننده صوتی قابل حمل است.

هوش مصنوعی و حسگرهای آن، شنوایی کاربر را بهبود می‌بخشد و در واقع به طور خودکار می‌تواند صدای محیط‌های شلوغ را تعدیل کند و کاربر می‌تواند حالت‌های مختلف را متناسب با موقعیت مکانی به واسطه یک اپلیکیشن گوشی هوشمند تنظیم کند.

هوش مصنوعی “لیویو” از سنجش حرکت(motion sensing) برای تشخیص فعالیت بدنی فرد استفاده می‌کند و می‌تواند با سنجش نحوه تعامل شما در موقعیت‌های اجتماعی، “سلامت مغز” شما را به واسطه عملکردهای شناختی شما بسنجد.

به عبارت دیگر، نمره سلامت مغز شما در حالتی که هم در حال حرکت باشید و هم با دیگران صحبت کنید، میزان خوبی خواهد داشت.

شما همچنین می‌توانید از این سمعک به عنوان یک دستیار صوتی “الکسا”(Alexa) برای پخش موسیقی استفاده کنید و یک مترجم داخلی نیز درون آن تعبیه شده است.

این دستگاه در حال حاضر در آمریکای شمالی در دسترس است و تا سال ۲۰۱۹ به بیش از ۲۰ کشور جهان قدم خواهد گذاشت.

هنوز هیچ اشاره‌ای به قیمت این دستگاه نشده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰