تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
10

تعبیر خواب رختخواب و لباس کثیف

  • کد خبر : 4042
  • 07 شهریور 1397 - 0:00
تعبیر خواب رختخواب و لباس کثیف

به گزارش جمهوریت؛ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیر چرک روی سر و بدن، غم و اندوه است. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از جای کثیفی پریده‌ای، یـعـنـی از خوبی و درستی به فساد و تباهی دچار می‌شوی. جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی در بین مدفوع می‌روی یا اینکه در جاده یا خانه در بین مدفوع غرق شده‌ای، […]

به گزارش جمهوریت؛ابراهیم کرمانی می‌گوید: تعبیر چرک روی سر و بدن، غم و اندوه است.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی از جای کثیفی پریده‌ای، یـعـنـی از خوبی و درستی به فساد و تباهی دچار می‌شوی.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی در بین مدفوع می‌روی یا اینکه در جاده یا خانه در بین مدفوع غرق شده‌ای، یـعـنـی پادشاه باعث غم و اندوه تو می‌شود.
اگر ببینی پایت را روی مدفوع قرار دادی و سُر خوردی و به زمین افتادی و تمام بدنَت آلوده شده است، یـعـنـی اگر در موقعیت و جایگاه پست و زشتی قرار داری، حاکم برای تو مسئله ناخوشایندی بوجود می‌آورد(دفع بلا و گرفتاری).
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی همۀ بدن خودت را آلوده به مدفوع کرده‌ای، یـعـنـی مرتکب گناهی خواهی شد،
جابر مغربی نیز می‌گوید: اگر ببینی از مقعد تو مدفوع و نجاست بیرون آمده و بدنت به آن آلوده شده است، یـعـنـی مال و اموال حرام به دست می‌آوری، ابن سیرین نیز می‌گوید: اگر کسی ببیند در چاه توالت خودش افتاده باشد، تعبیرش این است که مال و اموال کسی را با غصب می‌گیرد.
ابن سیرین می‌گوید: اگر کسی ببیند که در توالت یا چاه توالت افتاده است، یـعـنـی غرق در جمع کردن مال و اموال می‌شود.

لباس کثیف

حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: تعبیر لباس چرک و کثیف از هر نوعی که باشد، غم و اندوه است،‌‌‌‌‌ ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی لباس چرک داری، یـعـنـی فرد فاسد و بدکاری خواهی بود و دین و دنیای تو تباه می‌شود، جابر مغربی می‌گوید: لباس کثیف و پاره تعبیرش فساد در دین و دنیا است.
حضرت دانیال (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی پیراهن تو کهنه و کثیف است، یـعـنـی دچار فقر و بیچارگی و رنج و غم و اندوه خواهی شد و هر چه پیراهن را کهنه‌تر و پاره‌تر ببینی، بلا و گرفتاری و مصیبت تو بیشتر می‌شود و احتمالاً هلاک می‌شوی.
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی هم پیراهن و هم شلوار تو کهنه و کثیف می‌باشند، یـعـنـی اگر ثروتمند هستی فقیر می‌شوی و دچار غم و اندوه خواهی شد. تعبیرگری می‌گوید: اگر ببینی شلوار کثیف و چرکینی داری، تعبیرش عقوبت و کیفر می‌باشد، همانطور که در قرآن کریم آمده:… مِّن قَطِرَانٍ وَتَغْشَى وُجُوهَهُمْ… … [لباسشان] از قیر است و [آتش] چهره‌هایشان را پوشانده است… (ابراهیم-۵۰).
امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر ببینی سردرد داری و مثل قصاب‌ها لباس کثیفی پوشیده‌ای، یـعـنـی شخصی بزرگ و رئیس و سرور باعث غم و اندوه تو می‌شود.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی بدن یا لباس خودت را آلوده به قطران کرده‌ای، یـعـنـی لباس حرام می‌پوشی، ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران نیز گفته‌اند: دچار گرفتاری و بلائی می‌شوی.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی لباس یا بدن تو با زغال سیاه شده است، یـعـنـی پادشاه باعث غم و اندوه تو می‌شود. اگر ببینی مرکب لباس تو را سیاه کرده است، تعبیرش ضرر و زیان می‌باشد، ولی اگر  دبیر هستی، یـعـنـی بزرگ و رئیس و سرور خواهی شد.
اگر ببینی به سبب مرده‌ها لباس تو چرکی شده است، یـعـنـی دین تو در فساد، ولی دنیای تو درست و برقرار خواهد بود.
اگر ببینی لباس تو آلوده به آب دهان سگ شده است، یـعـنـی از دشمن رنجیده و آزرده می‌شوی
ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی فروشندگی و تجارت لباس‌های کهنه را انجام می‌دهی، تعبیرش بد می‌باشد، مخصوصاً اگر چرک و پاره باشند.

رختخواب کثیف

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی رختخواب تو کثیف و پاره می‌باشد، یـعـنـی زن تو کثیف و پلید و بداخلاق و ناسازگار خواهد شد.
اگر ببینی لحاف تو چرکین و کثیف است، یـعـنـی زن تو زبان دراز و گستاخ خواهد بود.
اگر ببینی بالش تو کهنه و کثیف و زرد و سیاه است، یـعـنـی خدمتکار تو گناهکار و نادرستکار خواهد بود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=4042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰