تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور

  • کد خبر : 40767
  • 29 بهمن 1397 - 19:33

به گزارش جمهوریت ; مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور طی روزهای دوم و سوم اسفند ماه خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از سازمان دارالقرآن کریم محسن یاراحمدی از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم ویژه استعدادهای قرآنی […]

به گزارش جمهوریت ;

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور طی روزهای دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان دارالقرآن کریم محسن یاراحمدی از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت قرآن کریم ویژه استعدادهای قرآنی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای دوم و سوم اسفندماه سال جاری در محل سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل لوشاتو تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادهای درخشان قرآنی که طی سه سال گذشته با محوریت تلاوت تقلیدی اجرا شد، اظهار کرد: سه سبک مصطفی اسماعیل، محمد صدیق منشاوی و مصطفی غلوش برای استعدادهای قرآنی در نظر گرفته شده که طبق این الگوها در مسابقه شرکت خواهند کرد.

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: دلیل انتخاب این سبک‌ها نیز مؤانست بیشتر استعدادهای قرآنی با این الگوهاست که در این راستا، تعداد دو تلاوت از هر یک از سبک‌های اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت بارگذاری شده بود که عزیزان از آن استفاده کردند.

یاراحمدی تصریح کرد: استان‌های مختلف کشور این مسابقه تقلیدی را در بین استعدادهای خود برگزار کردند و سپس، نفرات برتر بنا بر اعلام سهمیه هر استان از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم افزود: تعداد ۶۹ نفر از استعدادهای درخشان قرآنی کشور به مسابقات سراسری تقلید قرائت راه پیدا کرده‌اند که از این تعداد ۳۹ نفر به سبک مصطفی اسماعیل، ۲۴ نفر به سبک منشاوی و شش نفر نیز به سبک غلوش تلاوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: نحوه اعطای جوایز این مسابقات بدین صورت است که جوایز در سبک مصطفی اسماعیل به نفرات اول تا هفتم، در سبک منشاوی به نفرات اول تا چهارم و در سبک غلوش نیز تنها به نفر اول اعطا خواهد شد.

مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: با پایان یافتن این مسابقات، طرح استعدادهای درخشان قرآنی وارد مرحله جدید خود با عنوان فاز تطبیقی می‌شود و استعدادهای قرآنی به سمت پیاده‌سازی آموخته‌های خود پیش خواهند رفت.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=40767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰