تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشاورزی یک سوم کمتر از سایر دستگاه‌ها است/ اعلام آمادگی کمیسیون کشاورزیبرای کمک به حجتی

  • کد خبر : 40913
  • 30 بهمن 1397 - 8:09
حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشاورزی یک سوم کمتر از سایر دستگاه‌ها است/ اعلام آمادگی کمیسیون کشاورزیبرای کمک به حجتی

به گزارش جمهوریت ; یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید کاملا جدی این موضوع را پیگیری کند، هرچند که نمایندگان مجلس هم به رئیس‌جمهور و وزیر کشاورزی تذکر داده‌اند اما اگر وزیر نمی‌تواند این بحث را به سرانجام برساند می‌تواند از کمیسیون کشاورزی مجلس هم کمک بگیرد. جلال محمودزاده در […]

به گزارش جمهوریت ;

حقوق و مزایای کارکنان وزارت کشاورزی یک سوم کمتر از سایر دستگاه‌ها است/ اعلام آمادگی کمیسیون کشاورزیبرای کمک به حجتی

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید کاملا جدی این موضوع را پیگیری کند، هرچند که نمایندگان مجلس هم به رئیس‌جمهور و وزیر کشاورزی تذکر داده‌اند اما اگر وزیر نمی‌تواند این بحث را به سرانجام برساند می‌تواند از کمیسیون کشاورزی مجلس هم کمک بگیرد.

جلال محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره وضعیت نظام پرداخت‌های کشور در وزارت جهاد کشاورزی گفت: ما نمایندگان مجلس چندین بار این موضوع را به وزیر جهاد کشاورزی تذکر داده‌ایم، متاسفانه حقوق و مزایایی که کارکنان زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی دریافت می‌کنند یک سوم کمتر از سایر دستگاه‌های اجرایی مشابه است.

وی تاکید کرد: دولت باید هماهنگی حقوق کارکنان را در نظر بگیرد، هرچند که در بودجه هم آورده شده اما به آن عمل نکرده‌اند. این یعنی علی‌رغم اینکه قانون آن را داریم اما تامین اعتبار را انجام نداده‌ایم. علاوه بر حقوق و مزایای کارکنان زیرمجموعه این وزارتخانه که یک سوم کمتر از سایر دستگاه‌ها است، دولت حتی پاداش بازنشستگی این کارکنان که الان دو سال است که بازنشست شده‌اند را هم پرداخت نکرده است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: سایر دستگاه‌های اجرایی توانسته‌اند حقوق و مزایای کارکنان خود را در حد قانون تامین و آن را در سیستم اجرایی خود لحاظ کنند، وزارت جهاد کشاورزی هم باید کاملا جدی این موضوع را پیگیری کند، هرچند که نمایندگان مجلس هم به رئیس‌جمهور و وزیر کشاورزی تذکر داده‌اند اما اگر وزیر نمی‌تواند این بحث را به سرانجام برساند و آن را ساماندهی کند، می‌تواند از کمیسیون کشاورزی مجلس هم کمک بگیرد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از دید من وزارت جهاد کشاورزی باید سیستم پرداخت خود را اصلاح کند مثل وزارت آموزش و پرورش که این کار را انجام داد و به سازمان برنامه‌و‌بودجه تحویل داد تا پرداخت شود. وزارت جهاد کشاورزی هم باید باید در سیستم اداری خود پرداخت مابه‌تفاوت حقوق کارکنان خود و پاداش بازنشستگی را در نظر بگیرد.

محمودزاده گفت: تا زمانی که وزارت جهاد کشاورزی از طریق سیستم مالی خود اقدام نکند سازمان برنامه و بودجه نمی‌تواند کاری کند.

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=40913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰