تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

اکسون ۱۰ پرو ZTE با پشتیبانی از شبکه ۵G در MWC 2019 ارایه می شود

  • کد خبر : 41405
  • 30 بهمن 1397 - 23:34
اکسون ۱۰ پرو ZTE با پشتیبانی از شبکه ۵G در MWC 2019 ارایه می شود

به گزارش جمهوریت ; در ماه گذشته میلادی شرکت ZTE وعده داد که طی ۶ ماهه نخست امسال اولین گوشی ۵G خود را عرضه خواهد کرد. این پدیده در جریان رویداد MWC در روز ۶ اسفند (دوشنبه آینده) رخ خواهد داد و دعوت‌نامه مراسم نیز شعار “یک گوشی اکسون جدید، یک پرچم‌دار ۵G جدید” را به کاربران نوید […]

به گزارش جمهوریت ;

در ماه گذشته میلادی شرکت ZTE وعده داد که طی ۶ ماهه نخست امسال اولین گوشی ۵G خود را عرضه خواهد کرد. این پدیده در جریان رویداد MWC در روز ۶ اسفند (دوشنبه آینده) رخ خواهد داد و دعوت‌نامه مراسم نیز شعار “یک گوشی اکسون جدید، یک پرچم‌دار ۵G جدید” را به کاربران نوید می‌دهد. اکسون ۱۰ پرو ZTE با پشتیبانی از شبکه ۵G در MWC 2019 ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

زد تی ای اکسون ۱۰ پرو

زد تی ای اکسون ۱۰ پرو

هنوز مشخص نیست که این ۲ عبارت به یک دستگاه یا ۲ مدل مجزا اشاره دارند. اکنون همگی می‌دانیم که ZTE بر روی موبایل اکسون ۱۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ کار می‌کند؛ لذا مطمئنا پشتیبانی این دستگاه از فناوری ۵G امکان‌پذیر است (اگرچه وب‌سایت EEC به این موضوع هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است).

با این‌حال اکثر کمپانی‌ها مشغول راه‌اندازی خطوط تولید مجزا برای معرفی گوشی‌های ۵G خود هستند. سامسونگ، وان‌پلاس، هواوی، ال‌جی و سایر برندها در حال عرضه مدل‌های جدید پرچم‌دار خود هستند و چنین رویکردی در خصوص ارایه یک گوشی ۵G مجزا نیز دنبال می‌شود. بنابراین ZTE می‌تواند اسمارت‌فون‌هایی با اسامی اکسون ۱۰ پرو، اکسون ۱۰ ۵G یا هر نام دیگری را روانه بازار کند.

برند برادر ZTE یعنی نوبیا نیز در روز ۲۵ فوریه از یک گوشی تاشو رونمایی خواهد کرد. همچنین ZTE نیز احتمالا چندین گوشی جدید از سری مقرون‌به‌صرفه Blade را معرفی می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ZTE می تواند با ارایه موبایل ۵G به پیشرو بودن خود تاکید کند؟

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=41405

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰