تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

راه اندازی اتوبوس ویژه گردشگری

  • کد خبر : 41629
  • 01 اسفند 1397 - 14:09

به گزارش جمهوریت ; مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از راه‌اندازی یک دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری از ابتدای سال جدید خبر داد.  به گزارش گروه دریافت ایسنا، عبدالهادی طاهری از خریداری سه دستگاه اتوبوس بازسازی شده فعال  خبر داد و گفت: عملیات بازسازی یکی از این اتوبوس ها در حال […]

به گزارش جمهوریت ;

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان، از راه‌اندازی یک دستگاه اتوبوس ویژه گردشگری از ابتدای سال جدید خبر داد.

 به گزارش گروه دریافت ایسنا، عبدالهادی طاهری از خریداری سه دستگاه اتوبوس بازسازی شده فعال  خبر داد و گفت: عملیات بازسازی یکی از این اتوبوس ها در حال انجام است و به زودی به عنوان اتوبوس ویژه گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه بر روی بدنه‌ی این اتوبوس‌ها بنر و استیکر خاصی طراحی شده است تا متفاوت از سایر اتوبوس‌های خطی شهر باشد، افزود: این اقدام زمینه مناسبی برای افزایش دیدار گردشگران از آثار فرهنگی و تاریخی شهر کرمان  فراهم می کند.

طاهری  ابراز امیدواری کرد با راه اندازی اتوبوس گردشگری، گردشگران، توریست‌ها و شهروندان، بتوانند در طول سال از این اتوبوس‌ استفاده کنند.

وی بیان کرد: ساعات فعالیت در داخل اتوبوس‌گردشگری نصب خواهد شد تا گردشگران و شهروندان بتوانند از آن استفاده کنند.

  انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=41629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰