تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

آغاز عملیات اجرایی آبخیزداری در ۶۰۰۰ نقطه کشور

  • کد خبر : 41784
  • 01 اسفند 1397 - 19:08

به گزارش جمهوریت ; رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال در ۶۰۸۴ نقطه جغرافیایی کشور عملیات اجرایی حوزه‌های آبخیزداری شروع شده است. به گزارش ایسنا، خلیل آقایی در جریان سفر خود به استان در نشست مدیران ستادی  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها که به […]

به گزارش جمهوریت ;

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امسال در ۶۰۸۴ نقطه جغرافیایی کشور عملیات اجرایی حوزه‌های آبخیزداری شروع شده است.

به گزارش ایسنا، خلیل آقایی در جریان سفر خود به استان در نشست مدیران ستادی  سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها که به میزبانی یزد برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین وظیفه سازمان جنگل‌ها و ادارت کل منابع طبیعی استان‌ها حفاظت از عرصه ‌های طبیعی اعم از جنگل و مرتع است.

وی افزود: توسعه پوشش گیاهی در قالب اصلاح و احیاء از دیگر برنامه‌های در دستور کار سازمان جنگل‌های کشور است.

رییس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در ادامه مدیریت منابع طبیعی را از دیگر وظایف این سازمان دانست و گفت: در سال ۹۶ از صندوق توسعه ملی ۲۰۰ میلیون دلار به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری تخصیص داده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ نیز همین روند با هدف حفظ و حراست از جنگل‌ها و در حوزه آبخیز اقدامات سازه‌ای و بیولوژیکی انجام می‌شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://jomhouriat.ir/?p=41784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰